مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهران مطرح کرد;

آمادگی ۶۰ واحد آموزشی مهران در سال تحصیلی جدید

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهران گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۶۰ واحد آموزشی و مدرسه در مقاطع مختلف آماده پذیرش دانش آموزان این شهرستان است.

آمادگی ۶۰ واحد آموزشی مهران در سال تحصیلی جدید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سلیمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهران گفت: پروژه مهر هر ساله در شهریورماه  آغاز می‌شود و با توجه به نیاز‌های هر مدرسه و برآورد‌های انجام شده تلاش می‌شود محیطی مناسب برای شروع سال تحصیلی دانش آموزان مهیا شود.

او با بیان اینکه در پروژه مهر امسال ۲ فضای آموزشی جدید به فضا‌های موجود اضافه می‌شود مطرح کرد: مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر با تمام امکانات و تجهیزات و نیز مدرسه ۶ کلاسه شهرک اسلامیه از جمله فضا‌های آموزشی امسال هستند که در پروژه مهر امسال به بهره برداری می‌رسند.

سلیمانی ادامه داد: همچنین در پروژه مهر امسال سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مدارس مهران استاندارد می‌شوند.

او تاکید کرد: امسال در پروژه مهر تعداد ۷۷ کلاس درس با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی به صورت کولر‌های اسپلیت‌های دوزمانه استاندارد شده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهران اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی، دبیران و آموزگاران یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات در اجرای پروژه مهر ۹۸ شهرستان مهران بوده است.

سلیمانی افزود: اولین روز از آغاز سال تحصیلی در مدارس می‌تواند تاثیر بسزایی در روحیه دانش آموزان برای شروع یک سال تحصیلی داشته باشد و با فراهم کردن امکانات مورد نیاز در مدارس می‌تواند در جهت پرورش استعداد‌های دانش آموزان بسیار حائز اهمیت باشد.

او بیان کرد: بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ دانش آموز امسال در پایه‌های مختلف تحصیلی در این شهرستان وارد مدارس می‌شوند.

انتهای پیام/ ن

آمادگی پذیرش دانش آموزان در ۶۰ واحد آموزشی مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.