طرح سینمایی که در آمریکا شکست خورد

طرح خرید اشتراک و دیدن یک فیلم سینمایی در روز موسوم به «مووی پس» در آمریکا شکست خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سرویسی که مدت‌ها پیش خلق شده بود و به مخاطبان آن اجازه می‌داد که با خرید اشتراک تنها ۱۰ دلار در ماه یک فیلم سینمایی در روز نگاه کنند شکست خورد و مدتی می‌شود که این طرح به طور کلی جمع شده است.

این سرویس در طی سال‌های گذشته که مورد توجه و محبوبیت واقع شده بود قصد داشت تجربه‌ای مثل شبکه‌های استریم و نتفلیکس در سینما‌ها را رقم بزند. اما به تدریج این طرح به یک نا امیدی بزرگ تبدیل شد.

این سرویس که از سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز کرده بود، به مخاطبان خود این امکان را می‌داد که در ازای مبلغ اندکی در ماه، اجازه داشته باشند که هر روز یک فیلم در سینمای مورد علاقه خود تماشا کنند. این مبلغ کم بسیار مورد توجه واقع شده بود. اما یک سال بعد در تابستان ۲۰۱۸، «مووی پس» به دلیل کسری بودجه ۴۵ میلیون دلاری در هر ماه، مجبور شد مبلغ اشتراک خود را از ۱۰ دلار به حدود ۱۵ دلار افزایش دهد.

بعد از افزایش قیمت این شرکت تعداد فیلم‌هایی که می توان در یک ماه دید را به ۳ فیلم کاهش داد که در حدود ۹۰ درصد کاهش نسبت به مقدار مجاز قبلی کاهش داشت. این کمپانی در ادامه محدودیت‌های بیشتری را اعمال کرد.

//////

شرکت هلیوس که سهام «مووی پس» به آن واگذار شده بود، اعلام کرده نمی‌تواند بگوید که این سرویس دوباره راه اندازی خواهد شد یا نه؛ گفتنی است تعداد مشترکان این سرویس در ابتدا بیش از ۳ میلیون نفر بود که در اواخر آوریل ۲۰۱۹ به حدود ۲۲۵ هزار نفر در ماه رسیده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار