خدمات‌رسانی ۵۲ شرکت حمل و نقلی در قالب سرویس مدارس

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از خدمات‌رسانی ۵۲ شرکت حمل و نقلی در قالب سرویس مدارس در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،هادی منوچهری مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: هنوز مباحث مربوط به مصوبه کارگروه ماده ۱۸ در خصوص کرایه سرویس مدارس قطعی نشده؛ البته برای اجرا و تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال شده و در انتظار تایید است.

او ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال با افزایش ۲۰ درصدی برای نرخ کرایه تاکسی مدارس روبه رو شویم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به فعال شدن سامانه سرویس مدارس، تصریح کرد:حدود ۳۰درصد از والدین ثبت نام دانش‌آموزان خود را برای استفاده از سرویس مدارس از طریق سامانه انجام خواهند داد.

او تاکید کرد: امسال به صورت گسترده و با نظارت بیشتر بر نحوه کار سرویس مدارس و استفاده از فرم‌های متحدالشکل رسیدگی خواهد شد.

منوچهری از خدمات‌رسانی ۵۲ شرکت حمل و نقلی در قالب سرویس مدارس در شهر اصفهان خبر داد و افزود: این ۵۲ شرکت ۷۳ هزار دانش‌آموز را در شهر اصفهان جابه جا می‌کنند.

او با بیان اینکه ۶۰ درصد رانندگان سرویس مدارس شهر اصفهان را بانوان و ۴۰ درصد را آقایان تشکیل داده‌اند، تصریح کرد: متوسط عمر ناوگان سرویس مدارس شهر اصفهان هشت سال است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان و اولیاء دانش آموزان می‌توانند پیشنهادات و هرگونه انتقاد را با روابط عمومی سازمان به شماره ۰۹۱۳۰۹۱۳۹۸۰ و تلفن گویای سازمان تاکسیرانی اصفهان به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰و یا از طریق فضای مجازی به آدرس @Taxikhabar (تاکسی خبر) درمیان بگذارند.

انتهای پیام/م

 

پیش بینی می‌شود افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی مدارس

برچسب ها: حمل و نقل ، تاکسیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار