آمریکا، بالاترین سهم خرید کنسول PS4 را دارد

بنابر گزارشی که به تازگی درباره فروش کنسول PS4 منتشر شده، تاکنون در کشور آمریکا ۳۰ میلیون دستگاه کنسول PS4 به فروش رسیده است.

آمریکا، بالاترین سهم خرید کنسول PS4 را داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان انتشار اخبار مربوط به نسل بعدی کنسول شرکت سونی و سخت افزار و برخی جزییات دیگر مربوط به این بازی، طبیعتا فروش کنسول نسل فعلی شرکت سونی که همان PS4 است کاهش یافته؛ چرا که این کنسول در حال حاضر ماه‌های پایانی عمرش را سپری می‌کند و نهایتا تا دو سال آینده جای خود را به کنسول PS5 خواهد داد. با این وجود کنسول مذکور هنوز هم یکی از کنسول‌های بسیار پرطرفدار جهان به حساب می‌آید و در سراسر جهان دارای فروش نسبتا خوبی است.

شرکت سونی چند ماه پیش اعلام کرد که کنسول PS4 توانسته است در سراسر جهان به فروش ۱۰۰ میلیون دستگاهی دست پیدا کند و عنوان پرفروش‌ترین کنسول جهان را از آن خود کند، اکنون نیز گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد کنسول پلی استیشن ۴ توانسته است در کشور آمریکا فروش حیرت آوری داشته باشد.

آمریکا، بالاترین سهم خرید کنسول PS4 را دارد

یکی از تحلیل‌گران شرکت Niko اعلام کرد که کنسول PS4 توانسته است به فروش بیش از ۳۰ میلیون دستگاهی در کشور آمریکا دست یابد که رقمی معادل ۳۰ درصد از کل فروش جهانی این کنسول است. این در حالی است که کنسول PS4 در کشور سازنده آن یعنی ژاپن ۸.۲ میلیون دستگاه فروخته و پس از آن کنسول مذکور در کشور آلمان ۷.۲ میلیون دستگاه و در انگلستان نیز ۶.۸ میلیون دستگاه فروش داشته است.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی Pako Forever ؛ یک بازی با تعقیب و گریز‌های هیجان‌انگیز


از آنجایی که کنسول PS5 قرار است در اواخر سال آینده وارد بازار شود باید انتظار داشت که فروش این کنسول از‌ این به بعد روندی نزولی داشته باشد، اما هنوز هم برای این کنسول قرار است بازی‌های انحصاری جدیدی وارد بازار شود که باعث می‌شود چند نقطه عطف دیگر در فروش این بازی به وجود آید و فروش آن نسبتا بالا باقی بماند. همچنین کنسول PS4 توانسته است از دو کنسول PS2 و Wii نیز در فروش پیشی بگیرد.

انتهای پیام/

فروش بالای کنسول PS4 در کشور آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار