اخبارحوادث بیست و پنجم شهریور ماه ۹۸؛

کشف ۴۰۸ کیلو حشیش در پوشش مسافرت خانوادگی / توقیف ۶۰ هزار فندک خارجی در"سمیرم

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و پنجم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و پنجم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۴۰۸ کیلو حشیش در پوشش مسافرت خانوادگی

سردار "مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "خور و بیابانک" طرح مقطعی ایست و بازرسی را در محور‌های فرعی"بیاضه- رباط" و" حاجی اباد- بیاضه" اجرایی کردند.

او با اشاره به اینکه ماموران حین اجرای طرح به یک سواری پژو پارس به رانندگی یک آقا و سرنشینی ۲ خانم مشکوک و آن را متوقف می‌کنند بیان داشت: راننده و سرنشینان خودرو با اعلام این موضوع که در حال مسافرت خانوادگی هستند قصد فریب دادن ماموران را داشتند که هوشیاری پلیس مانع از این کار شد و خودرو را بازرسی کردند.

سردار معصوم بیگی اظهار داشت: بحمدالله در بازرسی دقیق از این خودرو ۴۰۸ کیلو حشیش که به صورت ماهرانه‌ای در صندوق عقب جاساز شده بود کشف و قاچاقچیان ناکام ماندند.
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: محموله و خودروی قاچاقچیان توقیف و ۳ سوداگر مرگ نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان مواد مخدر را یک ابر آسیب دانست و از خانواده‌ها خواست، نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند، نسبت به رفت وآمد و شناخت همسالان و دوستان آن‌ها حساسیت ویژه‌ای داشته باشند و هر گونه اخبار مرتبط با مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

توقیف ۶۰ هزار فندک خارجی در"سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "رئیسیان" شهرستان "سمیرم" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود:در بازرسی از این خودرو ۶۰ کارتن حاوی ۶۰ هزار فندک خارجی کشف شده که راننده مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت:ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

۱۱ مصدوم در اثر برخورد دو خودرو سمند و  206

غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: این حادثه دیشب در محور شاهین شهر – شهر وزوان رخ داد و پنج زن، دو مرد و چهار کودک مصدوم شدند.

او افزود: در این حادثه هفت نفر به صورت سرپایی درمان و چهار نفر به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه اعزام شدند.

پنج مجروح بر اثر واژگونی پژو پارس در فریدن

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: صبح امروز یک دستگاه پژو پارس در فریدن واژگون شد.
غفور راستین با اشاره به اینکه این حادثه تلفاتی نداشته است افزود: مجروحان این حادثه که دو مرد سه زن بودند که یک نفر سرپایی درمان و بقیه مجروحان برای ادامه درمان به بیمارستان شهید رجایی فریدن منتقل شدند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.