تعطیل شدن ۱۰ واحد صنفی متخلف در خاش

رئیس مرکز بهداشت خاش گفت:۱۰ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی از ابتدای امسال تا کنون در این شهرستان تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی نقی زاده رئیس مرکز بهداشت خاش اظهار داشت: همچنین امسال ۸۹ واحدصنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی به دادگاه معرفی شدند.

او بیان کرد: ۱۳ تن انواع موادغذایی فاسد از ابتدای امسال تاکنون توسط کارشناسان بهداشت خاش کشف و معدوم شده است.

رئیس مرکز بهداشت خاش با اشاره به اینکه یک واحد قنادی متخلف در این شهرستان بدلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی توسط بازرسان این مرکز شناسائی و به دستور مقام قضایی تعطیل شد افزود: این واحد صنفی در خصوص رعایت نکردن مسائل بهداشتی تذکرات لازم را برای رفع این نواقص دریافت کرده بود، اما پس از بی‌توجهی به تذکرات مراحل قانونی برای تعطیلی و پلمب آن انجام شد.

او با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشت محیط خاش بیان کرد: بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، نمونه‌برداری از آب آشامیدنی، آرد و نان و ... از جمله مواردی است که توسط بازرسان بهداشت محیط انجام می‌شود.

نقی زاده از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را با سامانه مدیریت ارتباط مردمی ستاد فوریت‌های سلامت محیط و کار به شماره ۱۹۰ یا شماره تماس ۳۳۷۲۸۹۳۲، ۰۵۴ بهداشت محیط خاش برای پیگیری در میان بگذارند.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش نیز گفت: طرح نظارتی پائیز ویژه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور در این شهرستان از نیمه دوم شهریور آغاز شده و تا نیمه دوم مهر ادامه دارد.

مهدی اسماعیلی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس و جلوگیری از هرگونه تخلف و کمبود احتمالی بازرسی‌ها از واحد‌های صنفی خاش انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

تعطیلی واحدهای  صنفی متخلف در خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار