انباشت زباله‌های محلی در پی سرقت مخازن زباله

شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۶ تهران در رابطه با نبود مخزن زباله در یکی از محلات این منطقه توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی کیفیت جمع آوری پسماند‌های شهری روند نزولی پیدا کرده است و در برخی از معابر و به ویژه پهنه‌های تجاری شاهد انباشت پسماند در ساعات مختلف روز هستیم.

این موضوع به پهنه‌های تجاری ختم نمی‌شود و به تازگی برخی از شهروندان پهنه‌های مسکونی هم از نبود مخزن زباله در محله خود ابراز گلایه کرده‌اند و گفته‌اند این موضوع موجب شده همسایگان به ناچار زباله‌های خود را بر روی زمین انباشت می‌کنند و در پی آن به خاطر بوی نامطبوع و تجمع گربه و موش و پشه هم رنج می‌برند.

انباشت زباله‌های محلی در پی سرقت مخازن زباله!

در پی انعکاس این موضوع از طرف ساکنان محلی، موضوع را از شهرداری منطقه ۱۶ پیگیری کردیم و علت نبود مخزن زباله در این محل مشخص شد.

هادی ملازاه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۶ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با مشاهده تصویر بالا گفت: مخزن زباله این محل روز یکشنبه به سرقت رفت.

او با بیان اینکه روز یکشنبه ساعت ۳ بعد از ظهر یک مخزن زباله را پس از تعمیر جزئی در این محل مستقر کردیم، گفت: ساعت ۱۸:۱۵ همان روز مخزن به سرقت رفت و روز دوشنبه ساعت ۱۰:۲۰ صبح مخزن جدید را در میدان شهید چهره خند مستقر کردیم.

انباشت زباله‌های محلی در پی سرقت مخازن زباله!


بیشتر بخوانید: راز سرقت مجسمه و سردیس‌های تهران چیست و چطور می‌توان از آن جلوگیری کرد؟


او با بیان اینکه دستور العملی مبنی بر کاهش مخازن زباله در سطح ناحیه داریم، اظهار کرد: من جزء شهرداران نواحی هستم و نظر مثبتی به این موضوع ندارم و از زمانی که در این ناحیه مسئولیت گرفتم ۱۰ مخزن اضافه کردم.

انتهای پیام/

توضیحات شهرداری درباره سرقت مخازن زباله و انباشت پسماند در معابر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
چطوري بشكه به اين بزرگي رو دزديدند ؟؟؟؟
آخرین اخبار