وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد؛

ممنوعیت ثبت سفارش برنج وارداتی/باید جلوی صادرات کالا‌های غیرکیفی و غیراستاندارد گرفته شود

رحمانی گفت: قراراست هر سال به علت حمایت از تولید داخل، برنج در فصل برداشت وارد کشور نشود.

ممنوعیت ثبت سفارش برنج وارداتی تا پایان فصل برداشتبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت در کارگروه تنظیم بازار با تأکید بر این مطلب، اظهار کرد: بحمدالله امروز آرامش بر بازار کشور حکمفرما است و رصد کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم به صورت روزانه انجام می‌شود و کاهش یا افزایش قیمت‌ها مورد پایش قرار می‌گیرد.

او کارگروه تنظیم بازار را از کارگروه‌های جدی و فعال دانست و تصریح کرد: مسایل در این کارگروه به صورت کارشناسی موشکافی می‌شود.


بیشتر بخوانید: شرایط مناسب کشت برنج در سال جاری/ضرورت کاهش هزینه های تولید


وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد ممنوعیت ثبت سفارش برنج وارداتی تا پایان فصل برداشت، نیز بیان کرد: اتفاق غیرمعمولی رخ نداده و از اول هم بنابر این بود که در جهت حمایت از تولید داخل، برنج در فصل برداشت وارد نشود.

باید جلوی صادرات کالا‌های غیرکیفی و غیراستاندارد گرفته شود

 رحمانی با تأکید بر این مطلب، گفت: باید جلوی صادرات کالا‌های غیرکیفی و غیراستاندارد گرفته شود، این کار یک تکلیف است و صادرات اینگونه کالا‌ها علاوه بر اینکه از نظر شرعی درست نیست به آبروی کشور آسیب می‌رساند.
 
رحمانی افزود: امروز آرامش بر بازار کشور حکمفرما است و رصد کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم به صورت روزانه انجام می‌شود و کاهش یا افزایش قیمت‌ها مورد پایش قرار می‌گیرد.
 
وی کارگروه تنظیم بازار را از کارگروه‌های جدی و فعال دانست و اضافه کرد: مسائل در این کارگروه به صورت کارشناسی موشکافی می‌شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد ممنوعیت ثبت سفارش برنج وارداتی تا پایان فصل برداشت، نیز گفت: اتفاق غیرمعمولی رخ نداده و از اول هم بنا بر این بود که برای حمایت از تولید داخل، برنج در فصل برداشت وارد نشود.

انتهای پیام/

طبق مصوبه هر سال در زمان برداشت برنج وارداتی انجام نمی شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار