محمد شهباز علیزاده رئیس هیات زورخانه‌ای و پهلوانی اردبیل شد

با برگزاری مجمع انتخابات «محمد شهباز علیزاده» به عنوان رئیس هیات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجمع انتخاباتی هیات زورخانه‌ای و پهلوانی استان اردبیل ظهر امروز در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد که محمد شهباز علیزاده تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل با کسب ۱۴ رای از ۱۴ رای ماخوذه به عنوان رئیس این هیات برای چهار سال آینده انتخاب شد.

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان اردبیل در این مراسم افزود: امیدواریم که بتوانیم با همکاری تمامی خانواده ورزش‌های زورخانه ای در استان اردبیل، جایگاه استان را در این ورزش معنوی در سطح کشور ارتقاء دهیم.

شهبازعلیزاده تصریح کرد: خرید تجهیزات ورزشی و ارتقای سیستم صوتی زورخانه‌ها باید در اولویت کارها باشد که در کنار این موضوع باید جذب جوانان به این ورزش که با منش های پهلوانی و جوانمردی همراه است مورد توجه باشد.

او بیان کرد: باید به استعدادیابی این ورزش در استان اردبیل توجه شود و بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب ورزش ها زورخانه‌ای و پهلوانی را در استان اردبیل رونق دهیم.

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان اردبیل گفت: هماهنگی با نهادهای اجرایی برای برگزاری برنامه های این هیات را ضروری دانست و تاکید کرد: برگزاری جشن، اردوهای ورزشی، اعزام مرشدان برتر استان، جذب اعتبار مناسب برای تجهیز زورخانه ها و تلاش برای جذب اعتبار ملی نیاز جدی این رشته ورزشی است.

انتهای پیام/ح

مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های زورخانه‌ای وپهلوانی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.