رئیس اتحادیه خیاطان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مراجعه مدارس به واحد‌های غیرمجاز خیاطی برای تهیه پوشاک

طهماسبی گفت: بسیاری از مدارس برای تهیه پوشاک دانش آموزان به واحد‌های غیرمجاز مراجعه می‌کنند که علت آن را منافع شخصی و قیمت پایین در آن عنوان کردند.

 

چرا خیاطان برای تهیه پوشاک مدارس به واحد‌های غیرمجاز مراجعه می‌کنند؟حبیب طهماسبی رئیس اتحادیه خیاطان در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت‌وکشاورزیگروه‌ اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره تولید  پوشاک دانش آموزان در واحد‌های غیرمجاز اظهار کرد: بسیاری از مدارس برای تهیه پوشاک دانش آموزان به واحد‌های غیرمجاز مراجعه می‌کنند که علت آن را منافع شخصی و قیمت پایین در آن عنوان کردند.

رئیس اتحادیه خیاطان در ادامه از نارضایتی این واحد‌های غیر مجاز برای تهیه این پوشاک مدارس، گفت: مدارس می‌توانند از ما مشاوره بگیرند به عنوان مثال، بدانند که برای یک روپوش مدرسه به چند متر پارچه نیاز است و اینکه دوخت و دوز آن، چقدر هرینه می‌برد تا اگر برای آنها مقرون به صرفه بود،   به آن‌ها خیاطان مجاز را معرفی کنیم تا با بستن قرارداد، بتوانند بهتر به والدین و دانش آموزان ارائه خدمت کنند.


بیشتر بخوانید: جولان کت و شلوارهای چینی در بازار/خیاطانی که به دلیل واردات بی رویه بیکار می‌شوند 


طهماسبی در ادامه تصریح کرد: اگر خیاطان زیر نظر خود اتحادیه باشند نیرو‌های بازرسی و تعزیرات نظارت کامل بر آن‌ها دارند و نمی‌توانند اقلام و پوشاک را با هر قیمت به مصرف کننده و فروشنده کنند.

او در ادامه گفت: هم اکنون  یکی از حوزه های اشتغال زا و درآمدزا  در هر کشوری به عرصه پوشاک و البسه آن معطوف می شود، گردش مالی صنعت پوشاک این عرصه را به عنوان یکی از جذاب ترین فعالیت های اقتصادی مبدل کرده است، توجه بیشتر به دوخت و دوز در این عرصه می تواند کمک شایانی به خیاطان داشته باشد.

رئیس اتحادیه خیاطان در پایان گفت: متاسفانه در این مورد چندین بار با رسانه‌های مختلف مصاحبه انجام شده، اما هنوز این مساله حل نشده است و ما هر سال با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم و امیدواریم که صحبت‌های ما به گوش مسئولان برسد.

انتهای پیام/

مدارس، برای تهیه پوشاک دانش آموزان می توانند به خود اتحادیه مراجعه کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۱۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
خودتون با ادارات قرارداد می بندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
شما معرفی کنی به خیاط که حق حساب شما قطع نشه انگار مدیر مدرسه قیمت مناسب و کیفیت رو نمی دونه کجا ارائه می کنه؟
آخرین اخبار