فرناندو آلونسو با تویوتا هایلوکس در داکار ۲۰۲۰ حضور می‌یابد + تصاویر

راننده مطرح مسابقات اتومبیل‌رانی مراحل پایانی تمرین برای مسابقات رالی Dakar 2020 را با خودروی قدرتمند تویوتا به پایان می‌رساند.

فرناندو آلونسو با تویوتا در داکار ۲۰۲۰ حضور می‌یابد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تویوتا با قدرت فراوان خود را برای مسابقات رالی داکار ۲۰۲۰ آمده می‌کند. این شرکت برای کسب بهترین نتیجه، راننده موفق و نام‌آشنای دنیای مسابقات اتومبیل‌رانی فرناندو آلونسو را انتخاب کرده و درصدد است تا در کشور عربستان درخششی بی‌نظیر داشته باشد.


بیشتر بخوانید: معرفی کراس‌اوور الکتریکی نیسان با شتاب صفر تا صد کمتر از ۵ ثانیه


در یکی از آخرین مراحل تمرین تیم تویوتا، فرناندو آلونسو مسافت ۷۰۰ کیلومتر را در زمین‌های بیابانی را با خودروی هایلوکس تمرین کرد و نتایج خوبی را از خود به جای گذاشت. این خودرو چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ ساختار ظاهری شرایط مطلوبی برای حضور در داکار ۲۰۲۰ و حرکت سریع در زمین‌های خاکی و شنی را دارد.

فرناندو آلونسو با تویوتا در داکار ۲۰۲۰ حضور می‌یابد +تصاویر

حضور راننده نام‌آشنای مسابقات فرمول ۱ در مسابقات داکار ۲۰۲۰

مدیر تیم تویوتا گفت:" این اولین تمرین فرناندو در زمین‌های خاکی خارج از اروپا و یک کشور آفریقایی بود. ما برنامه‎‌ریزی مناسبی برای تمرین و کسب رکورد‌های مناسب توسط فرناندو آلونسو در کشور نامبیا  انجام داده‌ایم. فرنادو بیشترین تجربه مسابقات اتومبیل‌رانی را در پیست مسابقات فرمول ۱ کسب کرده است، ولی داکار محیطی بسیار متفاوت است و باید تا زمان شروع مسابقه به آمادگی ایده‎‌آل دست یافت. "

فرناندو آلونسو با تویوتا در داکار ۲۰۲۰ حضور می‌یابد +تصاویر

فرناندو آلونسو با تویوتا در داکار ۲۰۲۰ حضور می‌یابد +تصاویر

آلونسو خود در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: "در حال حاضر تمرین‌های فشرده‌ای را در برنامه دارم و از اینه قصد شرکت در داکار ۲۰۲۰ را دارم خوشحال هستم و مطمئنم روز‌های خوبی را در لهستان در پیش رو خواهیم داشت. " فرناندو آلونسو تا کنون دوبار در مسابقات فرمول ۱ موفق به کسب قهرمانی جهان شده است و بدون شک یکی از بهترین رانندگان حال حاضر جهان است.

فرناندو آلونسو با تویوتا در داکار ۲۰۲۰ حضور می‌یابد +تصاویر

تمرین‌های فرناندو آلونسو تا زمان برگزاری مسابقات Dakar 2020 در قاره‌های اروپا، آفریقا و آسیا و به طور ویژه در خاورمیانه ادامه خواهد داشت. رالی داکار ۲۰۲۰ سال آینده در کشور عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تویوتا قهرمان سابق مسابقات فرمول ۱ را برای رالی Dakar 2020 به کار گیری می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار