ملی پوش دوچرخه سواری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

فدراسیون در گرفتن روادید انگلیس کم کاری کرد/ دوچرخه ام را پس گرفتند!

محمد گنج خانلو گفت: فدراسیون برای گرفتن روادید رقابت‌های قهرمانی دوچرخه سواری به میزبانی انگلیس کم کاری کرده است.

محمد گنج خانلو ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لغو شدن سفر تیم ملی دوچرخه سواری به رقابت های قهرمانی جهان بیان کرد: امروز در مسابقات لیگ دوچرخه سواری پیست بودم که قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری هم حضور داشت و از او پیگیر روادید مسابقات قهرمانی جهان انگلیس شدم. قمری به من اعلام کرد حضورتان در انگلیس معلوم نیست که این گفته یعنی اعزامی صورت نمی گیرد.  قرار بود قمری رئیس فدراسیون و خالقی عضو کنفدراسیون آسیا هم به انگلیس سفر کنند نمی دانم روادید آن ها صادر شده است یا  خیر! البته تصورم این است که آن ها هم نتوانستند روادید بگیرند. مطمئنم که فدراسیون برای گرفتن روادید کم کاری کرده است چرا که طبق تجربه ای که از رقابت های جهانی داشتند رکابزنان  بدون کسب نتیجه ای قابل قبول به کشور باز می گشتند.


بیشتر بخوانید: فدراسیون دوچرخه‌سواری تن به بازیکن‌ سالاری نمی‌دهد


او در ادامه گفت: من در سریع اولی که به رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی قطر اعزام شدم  با  وجود این که در سن  زیر ۲۳ سال و با نصف این تجربه شرکت کردم ، رتبه بیست و سوم را کسب کردم. امتیاز  قهرمانی جهان مستقیم با المپیک ۲۰۲۰ توکیو ارتباط داشت و قول می‌دادم که جزو ۵ نفر برتر رقابت‌ها باشم.   ایران یک سهمیه المپیک دارد و با حضور در این رقابت می توانستیم دومین سهمیه المپیک را هم کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: سهمیه المپیک بگیر، دوچرخه بِبَر


او اظهار کرد: من قبول ندارم که  ویزا گرفتن برای به یک ورزشکار نشدنی باشد و  اگر می‌خواستند ویزا را برای ورزشکار می گرفتند. پیش از این شنیده ام که فدراسیون از طریق آژانس هواپیمایی برای گرفتن روادید اقدام کرده است. دو ماه پیش هم فدراسیون به باقری سرپرست  تیم ملی دوچرخه سواری اعلام کرد که اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان انگلیس کنسل شده است. کاش برای سال بعد قهرمانی جهانی در کار بود چرا که باید در رده بزرگسالان رکاب بزنم و سطح این مسابقات دشوارتر از رده امید است.

با هزینه شخصی دوچرخه خریده ام 

گنج خانلو عنوان کرد: سال گذشته هم تیم ملی دوچرخه سواری به  رقابت‌های قهرمانی جهان  نروژ اعزام نشد، اما قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خودش به این کشور سفر کرد. فدراسیون برای رقابت‌های قهرمانی جهانی به من دوچرخه داد و پس از کنسل شدن قهرمانی جهان چرخ را از من پس گرفتند. من با هزینه شخصی خودم و کمک ۲ میلیون تومانی هیئت استان تهران یک دوچرخه برای خودم تهیه کردم. تصور فدراسیون آن است که بازیکنان نمی‌توانستند نتیجه‌ای قابل قبول در قهرمانی جهان انگلیس کسب کنند که‌ کاش فدراسیون به رکابزنان اعتماد می کرد.

او در پایان اظهار کرد: امشب قرار است از طریق تیم‌های باشگاهی به اندونزی اعزام شویم. همچنین در ادامه دو تور چین، تور بین المللی آذربایجان و رقابت‌های قهرمانی آسیا را در پیش داریم.


بیشتر بخوانید: کسب دو مدال برنز در کاپ دوچرخه سواری آسیا


انتهای پیام/

آخرین اخبار از دوچرخه سواری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار