۶۸۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد چشم انتظار خیران اردبیلی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۶ هزار و ۸۰۰ دانش آموز استان در آستانه بازگشایی مدارس چشم انتظار خیران اردبیلی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت چشم امید به دستان پر مهر خیران دوخته‌اند، گفت: از طریق مشارکت گسترده خیران در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها توانستیم کیف و لوازم تحریر مناسبی برای دانش‌آموزان تحت حمایت تهیه کنیم که با این وجود، همچنان آن‌ها از مشکلات پرداخت هزینه پوشاک و یا سایر هزینه‌های تحصیلی رنج می‌برند.

او با اشاره به اینکه تنها پنج روز تا بازگشایی مدارس فاصله داریم، افزود: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان اردبیل همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت هستند تا بتوانند بی‌دغدغه و با آرامش خاطر به تحصیل خود ادامه دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه با یاری نیکوکاران درصدد هستیم بخش مهمی از مسائل پیش‌روی دانش‌آموزان نیازمند را برطرف کنیم، بیان کرد: متاسفانه مشکلات بسیاری خانوار بی‌بضاعت جامعه را در برگرفته که با کمک‌های خود نباید بگذاریم این گرفتاری‌ها مانع ورود فرزندان چنین خانواده‌هایی به مدرسه شود.

توحیدی با بیان اینکه در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها، مردم نیکوکار استان اردبیل بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان تحت حمایت کمک کرده‌اند، افزود: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز در ۱۰ مهر ماه سال‌جاری در مدارس سراسر استان اردبیل برگزار خواهد شد که امیدواریم بار دیگر شاهد حضور پرشور دانش‌آموزان خیر باشیم.

او با بیان اینکه خانواده‌های تحت حمایت دارای فرزندان با استعدادی هستند که نباید بگذاریم به دلیل فقر و تنگدستی از تحصیل بازبمانند، افزود: باید به این دانش‌آموزان نیازمند کمک کنیم که در آینده به افراد موفق تبدیل شده و به جامعه خود خدمت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نیکوکار بیش از ۱۵۰ میلیون تومان در سال گذشته و در قالب جشن عاطفه‌ها به همنوعان مستمند خود کمک کرده بودند، گفت: درصدد نهادینه کردن انفاق و احسان از همان دوران کودکی به دانش‌آموزان هستیم تا بتوانند با همبستگی بیشتری آتیه خویش را بسازند.

وی با اعلام اینکه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ برای اعلام چگونگی کمک‌رسانی به دانش‌آموزان تحت حمایت در اختیار خیران قرار دارد، بیان کرد: از خیران و نیکوکاران اردبیلی خواستاریم تا کمک‌های خود را برای تأمین پوشاک و هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند استان با شماره‌گیری کد #۰۴۵*۸۸۷۷* به ساده‌ترین شکل ممکن به دست آن‌ها برسانند.

انتهای پیام/ح

جشن عاطفه‌ها ۱۰ مهر ماه در مدارس اردبیل برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار