استاندار اردبیل:

بزرگترین واحد تولیدی کاغذ سنگی در اردبیل ایجاد می‌شود

استاندار اردبیل گفت: بزرگترین واحد تولیدی کاغذ سنگی در اردبیل ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از واحد‌های تولیدی و شهرک گلخانه‌ای سمیان گفت: بزرگترین واحد تولیدی کاغذ سنگی که بدون استفاده از درخت و آلودگی زیست محیطی سالانه ۱۲۰هزار تن انواع کاغذ که مواد اولیه آن از سنگ است در اردبیل ایجاد می‌شود.

او اظهار کرد: این واحد بعد از تهیه دستگاه‌ها با ۱۲خط تولید و بالای۴۰۰ نفر شاغل می‌شود و بخش عمده کاغذ در این واحد تولید می‌شود.

استاندار اردبیل افزود: در مجموعه تولیدی باطری اتومبیل اشجع باطری که در طول یکسال با پیشرفت فیزیکی مناسب توانست ۱۰هزار متر سوله و خط تولید را راه اندازی کند.

بهنام جو با بیان اینکه اشجع باطری سومین کارخانه تولید باطری اتومبیل در کشور است افزود: با پیگیری‌ها و حمایت‌هایی که از این کارخانه می‌شود در آینده توسعه می‌یابد و میزان اشتغال نیز افزایش خواهد یافت.

او در رابطه با شرکت دانش بنیان آرتا سان پلاست نیز اظهار کرد: این واحد تولیدی جهت رهایی از مواد آلاینده و سلفون‌های شیمایی رهایی شده و باید تبلیغات لازم برای فروش محصولات این شرکت انجام گیرد.

استاندار اردبیل شهرک گلخانه‌ای کشاورزی را نیز یکی از مهمترین بخش‌های ایجاد اشتغال و تولید دانست و گفت: این شهرک در نزدیکترین نقطه مرکز استان با داشتن زیرساخت‌های لازم به تعاونی‌ها واگذار شده است و باید ظرف یک ماه آینده تکلیف همه سهامداران مشخص شود.

بهنام جو افزود: گاز، برق و آب و حتی مورد نیاز این شهرک با هماهنگی تامین می‌شود و جدول بندی این شهرک انجام شده است.

او در بازدید از کارخانه‌های دارای مشکل و شهرک گلخانه‌ای کشاورزی سامیان که به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام شد قول مساعد برای حل مشکلات پیش رو را صادر کرد.

انتهای پیام/ح

تولید سالانه ۱۲۰هزار تن انواع کاغذ در اردبیل

برچسب ها: واحد تولیدی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.