آتش گرفتن چمن ورزشگاه پیش از شروع بازی فوتبال! + فیلم

آتش گرفتن چمن ورزشگاهی در آمریکا موجب اختلال در برگزاری یک بازی فوتبال آمریکایی شد.

آتش گرفتن کنار زمین برگزاری مسابقه فوتبال را دچار اختلال کرد + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نقص فنی یک دستگاه آتش زا موجب ایجاد حریق در یکی از استادیوم‌های فوتبال در آمریکا شد. در این حادثه که در استادیوم نیسان در شهر نشویل رخ داد سقوط دستگاه آتش زا روی زمین موجب شد تا قسمتی از چمن زمین استادیوم دچار آتش شود.

این اتفاق حدود ساعت ۱ بعد از ظهر و پیش از شروع بازی تیم‌های تنسی تایتانز و ایندیاناپولیس کولتز رخ داد. این دستگاه برای شلیک آتش به صورت عمودی به هوا طراحی شده که قرار بود در لحظه ورود بازیکنان تیم میزبان به زمین راه اندازی شود. هنوز بازیکنان دو تیم وارد زمین بازی نشده بودند که ناگهان بر اثر سقوط دستگاه به زمین و شلیک آتش قسمتی از چمن استادیوم غرق شعله‌های آتش شد.  

در ویدئویی که توسط تماشاگران و با تلفن همراه تهیه شده است لحظات اولیه ایجاد حریق را نشان می‌دهد. در این ویدئو خدمه استادیوم  در حالی که در تلاش برای خاموش کردن آتش هستند، دیده می شوند. این ویدئو نشان می‌دهد که آن‌ها با کمک کپسول‌های مهار آتش تلاش می‌کنند تا آن را خاموش کنند. سرانجام پس از حدود ۱۰ دقیقه خدمه ورزشگاه موفق به کنترل و خاموش کردن آتش شدند. بنا به گفته مسئولان تیم میزبان، در این حادثه قسمتی از چمن استادیوم دچار آسیب شد.  

گفتنی است؛ در این حادثه به هیچ یک از تماشاچیان آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام/

حادثه ای که بازی فوتبال آمریکایی را به تعویق انداخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار