جزئیات یک کلاهبرداری؛

فروش صندلی در دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی کذب محض است

رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی گفت: پذیرش دانشجو در دانشکده دندانپزشکی از طریق سازمان سنجش صورت می‌گیرد.

فروش ۵٠٠ میلیونی صندلی دندانپزشکی صحت دارد؟به گزارش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن دالبند، رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی گفت: فردی کلاهبردار چندی قبل با سوء استفاده از فضای ورودی مخصوص بیماران وارد دانشکده دندانپزشکی شده و ضمن حضور در برخی فضاهای آموزشی، اقدام به تبلیغات در فضای مجازی کرد و خود را به عنوان دانشجوی نخبه این دانشگاه معرفی کرده است.

دالبند توضیح داد: این فرد با برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی و حتی برخی شبکه های تلویزیونی اقدام به تبلیغات شخصی خود در رابطه با مشاوره های کنکور و برنامه ریزی آموزشی کرده است.

او ضمن رد هرگونه ارتباط آموزشی این فرد با دانشکده بیان کرد: نامبرده فاقد هرگونه سابقه در سامانه های یکپارچه آموزشی و بایگانی پرونده های آموزشی دانشگاه است و هیچگونه رابطه ای اعم از آموزشی و مشابه آن با دانشکده دندانپزشکی ندارد.

دالبند موضوع فروش صندلی و اخذ شهریه برای پذیرش این دانشجو را تکذیب کرد و افزود: پذیرش دانشجو در این دانشکده از طریق سازمان سنجش و بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت صورت می گیرد.

او در پایان گفت: به محض اطلاع از تخلف و سوء استفاده صورت گرفته، فرد کلاهبردار تحویل مراجع انتظامی و قضایی گردید و دانشکده اقدام به طرح شکایت کرده و تا رسیدگی نهایی به این پرونده پیگیری قضایی را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
باور 200 میلیون هم باشه ارزش داره 2 سال کارکنی 400 تومن درمیاری
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
انحصار در پزشکی و وکالت و شغل هیچ جا مثل ایران نیست
فقط میترسند درامد خودشون کم شود
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۱۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
ببخشید // قیمت هر صندلی چقده ؟؟
آخرین اخبار