تسلیم شدن آمریکا دربرابر روحیه جهادی و مقاومتی ملت ایران

فرماندار گناباد گفت: روحیه جهادی مانعی بزرگ در برابر سیاست‌های خصمانه دشمنان است، و آمریکا نتوانست در برابر آن دوام بیاورد لذا جان بولتون جنگ طلب آمریکایی از کاخ سفید اخراج شد.

آمریکا نتوانست دربرابر روحیه جهادی و مقاومتی ما دوام آوردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حامد قربانی فرماندار گناباد در نشست تبیین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گناباد گفت: باید از ظرفیت همه جریان‌ها و آحاد مردم و رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس برای تبیین رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان استفاده کرد.

او ترویج فرهنگ و روحیه جهادی متاثر از ارزش‌های دفاع مقدس را ضرورت مقابله با جنگ و ترفند‌های اقتصادی دشمنان دانست و ادامه داد: همان طور که نیرو‌های مسلح و آحاد مختلف مردم با فرهنگ و روحیه بسیجی و جهادی متاثر از فرهنگ ایثار و شهادت و قیام عاشورای حسینی در مقابل دشمن متجاوز که از سوی کشور‌های استکباری حمایت می‌شد، ایستاده و سربلند بیرون آمدند، اکنون این فرهنگ لازمه موفقیت در عرصه ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان است.

فرماندار گناباد گفت: روحیه ایثار و مقاومت باید در همه مردم و مسئولان تقویت شود و مسئولان باید با روحیه جهادی و خدمات صادقانه به مردم در کاهش مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی مردم بکوشند.

قربانی افزود: روحیه جهادی و مقاومت کارآیی خود را نشان داده و به مانع بزرگ در برابر سیاست‌های خصمانه دشمنان تبدیل شده است به طوری که آمریکا نتوانست در برابر آن دوام بیاورد لذا جان بولتون سیاستمدار جنگ طلب آمریکایی از کاخ سفید اخراج شد.

او ادامه داد : گناباد حدود ۶ هزار و ۴۰۰ شهید، ایثارگر و آزاده در دوران دفاع مقدس داشته و برای مصون سازی جامعه از ترفند‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان و ایادی استکبار جهانی باید با انتقال فداکاری‌های رزمندگان اسلام در این دوران، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش یابد و خودباوری دینی در جامعه افزایش یافته و نهادینه شود.

انتهای پیام //ف . ک
 

هفته دفاع مقدس متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار