پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات گندمکاران کرمانشاهی

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت : مطالبات ۱۰۰ درصدی کشاورزان گندمکار پرداخت شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ماشااله ارویسی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اعلام خبر پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات کشاورزان گندمکار استان گفت : با تلاش خوب دولت و در راستای حمایت از تولید ملی در سال رونق تولید، کل مطالبات گندمکاران کرمانشاهی که گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید تضمینی دولتی تحویل داده اند، پرداخت شد.

او گفت : امسال بالغ بر ۵۴۶ هزار و ۳۰۰ تن گندم به ارزش ۹۴۴ میلیارد و ۳۹۲ میلیون تومان از کشاورزان استان خریداری و در سیلو‌های استاندارد ذخیره سازی شده است. 

او قیمت خرید تضمینی هر کیلو گرم گندم معمولی را ۱۷۰۰ تومان و هر کیلو گرم گندم دروم را ۱۷۷۰ تومان را برای فصل خرید تضمینی جاری اعلام کرد و افزود: دولت تمام تلاش خود را در حمایت از تولید ملی بکار بسته است و با پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان به وعده‌های خود در این راه جامه عمل پوشانده است.

ارویسی ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مجدانه استاندار پرتلاش و مجمع  نمایندگان استان در پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان، با اشاره به اینکه فصل خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه رو به پایان است افزود: که میزان خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه به ۵۵۰ هزار تن افزایش یابد .

 

 

انتهای پیام/د

حمایت از تولید ملی در سال رونق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار