دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه:

ظرفیت پارکینگ مرز خسروی بیش از ۶۰ هزار خودرو است

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت : ظرفیت پارک بیش از ۶۰ هزار خودرو برای زائران اربعین حسینی (ع) در محدوده مرز خسروی فراهم شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مسعود بهرام نژاد  دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت : به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی (ع) ۱۴۰ هکتار پارکینگ در محدوده مرز خسروی آماده شده است.

او گفت : مسئولیت خدمات دهی در مرز خسروی به شهرداری‌های منطقه ۱۳ تهران و شهرداری کرمانشاه واگذار شده است که تاکنون این ۲ نهاد در منطقه مستقر شده اند.

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: از شهرداری منطقه ۱۳ تهران خواسته ایم که با امکانات و خودرو‌های بیشتری در خسروی مستقر شود که این نهاد اکنون در حال افزایش تجهیزات خود است.

بهرام نژاد به فراهم بودن امکانات در مرز خسروی برای تردد زائران اشاره و گفت: مرز خسروی برای تردد زائران اربعین حسینی (ع) کاملا آماده است و مردم می‌توانند برای سفر به کربلای معلا از این مرز استفاده کنند.


بیشتر بخوانید:آمادگی تمام امکانات رفاهی برای تردد زائران اربعین/ هیچ گونه مشکل امنیتی در مرز خسروی نداریم


مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه گفت: امنیت کامل در ۲ طرف مرز خسروی برقرار است و هیچ مشکلی برای تردد زائران اربعین حسینی مشاهده نمی‌شود.

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه، وضعیت بهداشت مرز خسروی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان، در حال افزایش چشمه‌های سرویس بهداشتی در محدوده مرز است.

 

 

انتهای پیام/د

آمادگی مرز خسروی برای تردد زائران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار