اسکوچیچ: اشتباه تیم ما منجر به گل پرسپولیس شد / صحبت کردن در مورد داوری جریمه به بار می‌آورد!

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: حرفی در مورد داوری بازی مقابل پرسپولیس ندارم، چون جریمه می‌شوم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی بیان کرد: قطعا  از نتیجه پیش آمده خوشحال نیستم، اما ماخیلی عالی بازی را توانستیم کنترل کنیم.  تاکتیک خوبی برای این دیدار انتخاب کرده بودیم. با توجه به آنالیزی که از نحوه بازی پرسپولیس داشتیم، اگر اشتباه نمی‌کردیم پرسپولیس به تیم ما گل نمی‌زد.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - صنعت نفت آبادان صفر/ سرخپوشان با پیروزی به مصاف شهرآورد رفتند


او افزود: نحوه بازی تیمم را دوست داشتم. در ابتدای بازی یک مهاجم داشتیم و بعد ۲ تا فوروارد اضافه کردیم. بازیکنانم باید خودباوری بیشتری داشته باشند. در حمله خجالتی بودیم و باید جسارت بیشتری به خرج بدهیم. پرسپولیس بازییکنان خوبی داشت و به کمک آن‌ها توانست نتیجه بگیرد. در هر حال به تیم رقیب بابت پیروزی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در مورد داوری بازی عنوان کرد: در مورد داوری اگر حرفی بزنم قطعا جریمه میشوم. پس آن قدر‌ها هم احمق نیستم که تن به این کار دهم!

اسکوچیچ همچنین در خصوص بازی تیمش با قشقایی شیراز  در رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بیان کرد: تیم‌های لیگ یکی قابل احترام هستند، اما من بازی پیشروی ام را می‌بینم. به هر حال با یک رقیب به میدان میرویم و فرقی نمی‌کند چه تیمی باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از صنعت نفت آبادان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار