خلیلی: ۳ امتیاز با ارزشی برابر صنعت نفت آبادان گرفتیم/ بیرانوند با همه توان برای تیم ملی و پرسپولیس تلاش می‌کند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار با صنعت نفت آبادان خوب بازی کردیم و ۳ امتیاز با ارزشی را گرفتیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما ۳ امتیاز با ارزشی را گرفتیم. بعد از بدشانسی که در بازی قبلی گریبانگیر ما شد در این دیدار توانستیم خوب بازی کنیم و بازیکنان با غیرت و با همه توان کار کردند. از همه هواداران خود تشکر می‌کنیم و ممنون هستیم که با اینکه بازی در وسط هفته برگزار شد ما را تنها نگذاشتند.

در روز تعطیل از حمایت بیشتر هواداران برخوردار خواهیم بود 

او ادامه داد: انتظار اینکه استادیوم پر شود را نداشتیم، اما سازمان لیگ هم باید همکاری داشته باشد چرا که تیم پرطرفداری هستیم و انتظار داریم بازی‌های روز تعطیل ما بیشتر از این‌ها باشد. به هر حال ورزش فوتبال نیاز به هوادار دارد و همه دنیا هزینه می‌کنند تا تعداد تماشاگران را بالا ببرند و ما این پتانسیل را داریم و اگر در روز تعطیل بازی‌های ما بگذارند حمایت بیشتری از هواداران را شاهد خواهیم بود چرا که اکثر آن‌ها شاغل هستند و نمی‌توانند به بازی‌های وسط هفته برسند. همین تعداد تماشاگری که به ورزشگاه آمدند را از آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم بازی‌های بعدی هم تیم خود را تنها نگذارند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - صنعت نفت آبادان صفر/ سرخپوشان با پیروزی به مصاف شهرآورد رفتند


باید به بازیکنان ملی پوش همانند بیرانوند احترام گذاشته شود 

خلیلی درباره اینکه محرومیت بیرانوند حاشیه ایجاد کرد و محرومیت ۲ جلسه‌ای تبدیل به یک جلسه شد، گفت: به نظرم این موضوع تمام شد و بهتر است زیاد درباره اش صحبت نکنیم. به هر حال یک اتفاقی رخ داد و باید فرهنگ سازی در شهر‌های مختلف  هم صورت بگیرد. اگر قرار باشد چند هزار نفر به خانواده یک بازیکن توهین کنند در آن صورت بازیکن هم واکنش نشان می‌دهد و ما و افرادی که نظر می‌دهند باید جای آن بازیکن خود را قرار بدهیم. صبر هواداران حریف باید بالا برود و یک مقدار به بازیکن حریف با احترام بیشتری برخورد کنند و همگی هموطن هستیم و این جوانان آینده این مملکت تضمین می‌کنند و اکثر آن‌ها ملی پوش هستند و باید به آن‌ها احترام گذاشته شود. بیرانوند با قدرت به ورزشگاه آمد و تمرین کرد و این صحبت‌هایی که از زبان او زدند را قبول ندارم و علیرضا با انگیزه است و با همه توان برای تیم ملی کشورمان و تیم پرسپولیس تلاش می‌کند.

او درباره اینکه محرومیت بیرانوند به یک جلسه تعلیق یافت، بیان کرد: به هر حال تصمیم گرفتند که محرومیت بیرانوند یک جلسه باشد و اگر شما دوست دارید به ۲ جلسه افزایش بدهیم.

اجرای قانون ۹۰ به ۱۰جذاب خواهد بود 

خلیلی درباره اینکه قانون ۹۰ به ۱۰ قرار است در دربی پایتخت اجرا شود، گفت: اگر در بازی رفت دربی پایتخت این قانون اجرا نشود ما هم در بازی برگشت این کار را انجام نمی‌دهیم. این قانون باید در هر ۲ بازی رفت و برگشت انجام شود و لذت زیادی دارد. هر تیم باید میزبانی خود را تجربه کند و به نظرم اجرای این قانون جذاب خواهد بود. البته این موضوع نیاز به برنامه ریزی دارد و ما هنوز یک مقدار بر سر بلیت فروشی مشکل داریم و از هواداران خود تشکر می‌کنم که از طریق سایت بلیت تهیه کردند و همکاری لازم را انجام دادند. ما نیاز به حمایت ۲ جانبه از هواداران و شرکت توسعه و تجهیز داریم که انشالله روز به روز مشکلات مرتفع شود و هواداران راحت‌تر به استادیوم بیایند.

او درباره اینکه به هوادارانی که بلیت نداشتند اجازه حضور در ورزشگاه را ندادند، گفت: ما به هواداران خود گفته بودیم که بدون بلیت حضور پیدا نکنند. خدا را شکر اکثر آن‌ها گوش کردند و بلیت تهیه کردند و خرید بلیت کمک مالی است و تیم را شارژ مالی می‌کند.


بیشتر بخوانید: نحوه اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی مشخص شد


انتهای پیام/    

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار