کلنگ زنی پروژه پردیس پارک علم و فناوری مازندران با حضور وزیر علوم

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از کلنگ‌زنی پروژه پردیس پارک علم و فناوری مازندران، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به سفر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مازندران در آستانه فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه، گفت: پروژه پردیس پارک علم و فناوری مازندران و بازدید از شرکت‌های فناور و دانش بنیان از جمله برنامه‌های این سفر خواهد بود.

او افزود: عملیات اجرایی ساخت پردیس پارک علم و فناوری مازندران با اعتبار ۱۸۹ میلیارد ریال و با زیربنای ۶۵۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۲ و نیم هکتار در ساری آغاز می‌شود تا با ساخت ساختمان چند منظوره در این پردیس شاهد افزایش تولید ثروت از طریق علم و فناوری باشیم.

معتمدزادگان گفت: با افتتاح پردیس پارک علم و فناوری، شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور از حمایت‌های زیرساختی سخت افزاری و نرم افزاری پارک بهره مند می‌شوند.

او افزود: فضای اداری، تحقیقاتی و فناوری در فضای حدود ۱۰ هزار متر مربع با سرمایه گذاری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در پردیس پارک علم و فناوری مازندران ساخته خواهد شد.

معتمدزادگان پارک‌های علم و فناوری را مهمترین اکوسیستم حمایتی از شرکت‌های کوچک و بزرگ دانش محور دانست، و گفت: پارک‌های علم و فناوری با ارائه خدمات موثر و تخصصی زمینه رشد سریع شرکت‌های کوچک تا متوسط را فراهم می‌نمایند.
 
انتهای پیام/س

برنامه‌های سفر وزیر علوم در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.