معاون فنی مرکز قم مطرح کرد؛

پنج شبکه تلویزیونی با کیفیت ۴K در قم دریافت خواهد شد

امکان دریافت پنج شبکه تلویزیونی با کیفیت ۴K در قم فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مهندس خراسانیان معاون فنی مرکز قم گفت: با تلاش مهندسان صدا و سیمای مرکز قم امکان دریافت پنج شبکه تلویزیونی سه، نمایش، شما، ایران کالا و سپهر با کیفیت ۴ K و دریافت با کیفیت شش شبکه سراسری رادیویی در قم فراهم شد.

خراسانیان افزود: امکان دریافت باکیفیت بسیار خوب و با فرمت HECV شبکه‌های این پنج شبکه از امروز به طور رسمی فراهم شده است.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز قم گفت: تلویزیون‌ها و دستگاه‌های گیرنده‌ای که امکان دریافت تصاویر با کیفیت ۴ K را داشته باشند می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مهندس خراسانیان اظهار کرد: همچنین با نصب و راه اندازی فرستنده‌های جدید و در پاسخ به درخواست‌های مکرر شهروندان، امکان دریافت با کیفیت مطلوب شبکه‌های رادیویی آوا، محرم، تلاوت، صبا، نمایش و گفتگو فراهم شد.

او گفت: شهروندان می‌توانند برنامه‌های این شبکه‌ها را برروی موج اف ام و ردیف ۹۳/۱ مگاهرتز شبکه آوا، رادیو محرم ردیف ۹۵/۱، رادیو تلاوت ۱۰۱/۱، رادیو گفتگو ۱۰۳/۱، و رادیو نمایش ۱۰۵/۱، و رادیو صبا ردیف ۱۰۷/۱ مگاهرتز دریافت کنند.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز قم گفت: برای نصب و راه اندازی این فرستنده‌ها و دو آنتن جدید حدود هفتصد میلیون تومان از اعتبارات سازمان صدا و سیما و مرکز قم هزینه شده است.

با راه اندازی این فرستنده‌ها تعداد شبکه‌های رادیویی که در قم با کیفیت مناسب دریافت میشود به هجده شبکه رسیده است.

انتهای پیام/الف

دریافت پنج شبکه تلویزیونی با کیفیت ۴K در قم

برچسب ها: رادیو ، صدا وسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
کو شبکه 4kقم
آخرین اخبار