صیاد متخلف در چنگال قانون/ کشف بیش از هزار قطعه ماهی

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان از کشف یک هزار و ۲۰۰ قطعه ماهی از یک صیاد متخلف در تالاب شیرن سو خبر داد.

صیاد متخلف در چنگال قانون/ کشف بیش از هزار قطعه ماهیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، عادل عربی مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان با بیان اینکه ماموران یگان حفاظت هنگام گشت‌زنی در اطراف تالاب "شیرین سو" متوجه وجود تور ماهیگیری و سه قایق بادی در این تالاب شدند، گفت:  این اقدام منجر به کشف ۱۲۰۰ قطعه ماهی کپور به دام افتاده و یک هزار متر تور ماهیگیری شد.

او ادامه داد: به دنبال بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران نیروی انتظامی و یگان حفاظت محیط زیست مشخص شد تور اندازی به طول تقریبی هزار متر و عرض سه متر در تمامی پهنه عرضی تالاب شیرین سو صورت گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان افزود : با بیرون کشیدن تور صیادی از تالاب، ماموران یگان حفاظت محیط زیست موفق به نجات صد قطعه ماهی کپور شدند و این در حالی است که باقی ماهی‌های صید شده زخمی و یا تلف شده بودند.

عربی گفت: پس از بررسی خودروی پارک شده در حاشیه تالاب، مدارک هویتی متهم ۲۶ ساله کشف و هفت قطعه تور ماهیگیری به طول ۱۷۰ متر و سه قایق بادی نیز کشف و ضبط شد.

او بیان کرد: پرونده این تخلف تشکیل و مستندات در اختیار مقام قضایی قرار گرفته و ماهی‌های تلف شده نیز برای اخذ تصمیم نهایی به سردخانه باغ وحش دهکده علیصدر تحویل داده شده است.

انتهای پیام/ د.ا

کشف یک هزار و ۲۰۰ قطعه ماهی در شیرین سو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.