امروز به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)؛

۱۲۰ مدرسه برکت افتتاح می‌شود

امروز ۱۲۰ مدرسه برکت در سطح روستاها و مناطق محروم کشور به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۲۰ مدرسه برکت افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر ارتقای عدالت آموزشی در مناطق محروم مدرسه سازی یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق محروم است که از طریق بنیاد برکت دنبال می‌شود.

صبح امروز سه‌شنبه ۲۶ شهریور ماه طی مراسمی با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، سعید جعفری مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی دیگر از مدیران، ۱۲۰ مدرسه برکت با ۷۰۴ کلاس درس در روستا‌ها و مناطق محروم کشور به بهره‌برداری می‌شود.

همچنین در پایان این مراسم ۲۵۰ هزار بسته کیف و نوشت افزار برای توزیع میان دانش‌آموزان مناطق محروم به این منطقه ارسال می‌شود.

گفتنی است؛ پیش از این ۱۱۱۰ باب مدرسه با ۶۶۰۰ کلاس درس به بهره برداری رسیده بود که با ۱۲۰ مدرسه آماده افتتاح، مجموع مدارس برکت در سراسر کشور به ۱۲۳۰ مدرسه با ۷۳۰۴ کلاس درس می‌رسد.


بیشتر بخوانید: جذب بی واسطه کمک هزینه‌های پویش مشق احسان


همچنین برای ساخت مدارس برکت ۸ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تا شهریورماه سال ۹۸ حجم سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده است.

نکته قابل توجه این است که بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حال ساخت یک هزار مدرسه دوم برکت است و تاکنون قرارداد ساخت ۱۶۴۴ مدرسه را منعقد کرده است و با توجه به بهره برداری از ۱۲۳۰ مدرسه، ۴۱۴ مدرسه دیگر را در دست ساخت و تکمیل دارد.

انتهای پیام/

وجود ۱۲۳۰ مدرسه برکت در سطح کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار