نژادبهرام در تذکر پیش از دستور:

واگذاری مدیریت بحران تهران به شهرداری

عضو شورای شهر تهران خواستار بازگرداندن ستاد مدیریت بحران تهران به شهرداری شد.

واگذاری مدیریت بحران تهران به وزارت کشور به معنای کاهش اختیارات شورای شهر استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  زهرا نژادبهرام در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر ایراد کرد نسبت به انتقال ریاست ستاد مدیریت بحران از شهرداری تهران به وزارت کشور انتقاد کرد و خواستار بازگرداندن آن به شهرداری شد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ریاست ستاد حران تهران بر عهده شهرداری بوده است گفت: متأسفانه با مصوبه جدید قانونیت صویب شد که ریاست ستاد بحران تهران به وزیر کشور داده شد.

او با بیان اینکه بیشترین هزینه‌ها برای مقابله با بحران بر دوش شهرداری تهران است گفت: شهرداری در مقابله با همه بحران‌ها مانند سیل فروردین مسئولیت خود را به خوبی انجام داده و به موقع اقدام به آماده‌سازی سوله‌های بحران کرده است که این موضوع نباید فراموش شود.


بیشتر بخوانید: توضیحات نژادبهرام در مورد تصویر جنجالی اینستاگرام/ محل زندگی فرزندان عضو شورای شهر تهران کجاست؟


نژادبهرام خاطرنشان کرد: شهرداری برای اولین بار مدیریت یکپارچه را در قالب یک نهاد به تصویر کشیده و اکنون عبور از این موضوع از طرف شهرداری قابل تأمل است، زیرا قرار دادن مدیریت بحران تهران در اختیار وزارت کشور به معنای کاهش اختیارات شورا است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هزینه‌های سنگینی از سوی شهروندان تهرانی برای جلوگیری و مقابله با بحران انجام می‌شود گفت:، اما اقدام اخیر وضعیتی به وجود آورده که شهرداری در زمان تصمیم گیری تنها نقش یک عضو از ستاد بحران را دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار