اخبارحوادث بیست و ششم شهریور ماه ۹۸؛

توقیف محموله قاچاق در اصفهان / دستگیری باند سارقان احشام و کشف ۶۸ راس دام مسروقه

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و ششم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و ششم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف محموله قاچاق در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه روند سرکشی از انبارها، باربری‌ها و محل‌های تخلیه بار سطح شهر اصفهان از دپوی کالای قاچاق در یکی از انبار‌های سطح شهر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پس از بررسی‌های لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع، طی هماهنگی با مقام قضائی از محل بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۳۵ کارتن حاوی ۳ هزار و ۵۰۰ عدد "چهار شاخ گاردان" فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با تاکید بر تداوم این گونه بازدید‌ها و اقدامات کنترلی به مسئولان و صاحبان انبار‌ها هشدار داد و گفت: در صورتی کالای قاچاقی در انباری کشف شود صاحب آن انبار بایستی پاسخگو باشد و ماموران برابر قانون با وی برخورد خواهند کرد.
 

دستگیری باند سارقان احشام و کشف ۶۸ راس دام مسروقه

سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت احشام در شهر اصفهان و چندین شهرستان غربی این استان شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی موفق شدند ۴ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعداد ۶۸ راس دام مسروقه از مخفیگاه سارقان بیان داشت: همچنین یک دستگاه وانت پیکان و یک سواری پارس که از آن‌ها در سرقت‌ها استفاده می‌کردند نیز توقیف شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر ۴ سارق برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 

انهدام باند سارقان قطعات خودرو درکاشان

سرهنگ "علی پورکاوه فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد قطعات خودرو در شهر کاشان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان طی تحقیقات و بررسی‌های شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند اعضای باند ۴ نفره سارقان قطعات خودرو را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: طی بازجویی‌های علمی و تخصصی بعمل آمده در پلیس آگاهی متهمان به ۸ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان به شهروندان توصیه کرد، از تجهیزات ایمنی و قفل‌های مناسب جهت حفاظت از خودرو‌های خود استفاده و حتی المقدور از پارکینگ جهت پارک خودرو استفاده کنید و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام و در این رابطه همکاری نزدیکی با پلیس داشته باشند.
 

پلمب یک واحد چایخانه غیرمجاز در خمینی شهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر گفت: با همکاری پلیس و واحد بهداشت محیط یک واحد چایخانه غیرمجاز واقع در خیابان باغبان را با دستور قضایی پلمب کردند.

مجتبی گلزاری افزود: ۶۰ عدد قلیان نیز از این چایخانه جمع آوری و پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار