بسته اخبار حوادث امروز ۲۶ شهریورماه ۹۸؛

از کشف ۲۷۰ قطعه بوقلمون فاقد مجوز در یزد تا توقیف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در محور یزد - مهریز

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۶ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: ماموران پلیس شهرستان مهریز با انجام اقدامات اطلاعاتی از تردد خودرو سواری پژو حامل موادافیونی در محور انار به مهریز مطلع شدند.

او با اشاره به تشکیل تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و دسته رزمی شهید شاهدی مهریز، افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و ۲۳۰ کیلو تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: سه نفر از قاچاقچیان که قصد انتقال این محموله از جنوب شرق کشور به یزد را داشتند با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

سرهنگ  منصوری گفت: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با قاطعیت ادامه دارد.

کشف ۲۷۰ قطعه بوقلمون فاقد مجوز دریزد

سرپرست پلیس راه استان یزد از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۷۰ قطعه بوقلمون فاقد مجوز خبر داد و گفت: به همین منظور اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران گشت پلیس راه یزدـ نائین به یک دستگاه کامیون مظنون شده و دستور ایست صادر کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۷۰ قطعه بوقلمون فاقد مجوز کشف شد.

سرپرست پلیس راه استان گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و اقدامات قانونی در حال رسیدگی است.

کشف ۲۳۷ فقره سرقت در طرح محرم پلیس یزد

سرهنگ سیدرضا مکی جانشین انتظامی استان از کشف ۲۳۷ فقره سرقت در طرح محرمپلیس یزد خبر داد و گفت: به منظورارتقای امنیت اجتماعی و نظم و آرامش شهروندان، طرح محرم با برنامه ریزی وهماهنگی‌های از پیش تعیین شده از سوی کلانتری‌ها و یگان امداد شهرستان یزد به اجرا در آمد.

او با بیان اینکه اولویت اصلی پلیس در این طرح کشف سرقت و دستگیری سارقان است، افزود: با تلاش ماموران پلیس، در اجرای این طرح ۷۸ سارق با ۲۳۷ فقره انواع سرقت شناسایی و دستگیر و مقادیر زیادی انواع اموال مسروقه از سارقان کشف شد.

جانشین انتظامی استان یزد تصریح کرد: همچنین ۴ باند سرقت موتورسیکلت و یک باند ۳ نفره سرقت خودرو منهدم که در نتیجه تعداد ۱۰۷ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و ۶ دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.

سرهنگ مکی یکی دیگر از اقدامات انجام شده در طرح محرم را برخورد با فروشندگان موادافیونی بیان کرد و گفت: در راستای این طرح ۱۱۵ نفر از خرده فروشان موادمخدر دستگیر و ۲۶ کیلوگرم انواع موادافیونی از آن‌ها کشف شد.

او با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش شهروندان از مهمترین اولویت‌های پلیس یزد است، گفت: طرح‌های پلیس یزد در راستای برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی همچنان ادامه دارد.

کشف بیش از ۲۹ هزار نخ سیگار قاچاق

سرهنگ محمود میرحسینی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۹ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق خبر داد و گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه خودروی سواری را که از بندرعباس عازم تهران بود برای بازرسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی انجام شده ۲۹ هزار و ۶۰۰ هزار نخ انواع سیگار‌های خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان گفت: محموله سیگار‌های کشف شده تحویل اداره دخانیات استان شد.

کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در محوز یزد - مهریز

سرهنگ محمدرضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: به منظور  برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران پلیس آگاهی استان تردد خودرو‌های نفتکش در محور‌های مواصلاتی را تحت نظر قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران طی یک عملیات در محور یزد-مهریز، ۲ دستگاه نفتکش اسکانیا را برای بررسی مدارک و بارنامه متوقف و در بازرسی انجام شده ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و ۲ متهم را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ حناساب با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله سوختی را ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: متهمان که این محموله را از کرج به مقصد شرق کشور بارگیری کرده بودند به مراجع قانونی معرفی شدند.

انتهای پیام/ی

 

 

برچسب ها: مواد مخدر ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار