تشدید نظارت میراث فرهنگی بر خانه‌های مسافر بدون مجوز

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: با خانه‌های مسافر بدون مجوز برخورد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلو گیری می‌شود.

هما خورشیدی، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با بیان اینکه فعالیت خانه‌های مسافر بدون مجوز در استان یزد، قانون گریزی و فعالیت‌های گردشگری بدون مجوز را در جامعه رواج می‌دهند، گفت: بدون رودربایستی با فعالیت خانه‌های مسافر بدون مجوز برخورد می‌شود.

او با اشاره به ساماندهی خانه‌های مسافر و گردشگر با توجه به در پیش بودن فصل گردشگری در یزد، افزود: موضوع نظارت قانونی بر فعالیت خانه‌های مسافر یزد مدت هاست که مطرح می‌شود، اما امسال به صورت جدی این موضوع در حال پیگیری است.

خورشیدی گفت: در ماه گذشته بازدید‌هایی از واحد‌های اقامتی و گردشگری فاقد مجوز صورت گرفت و با متولیان این اماکن به صورت جدی برخورد شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با بیان اینکه مردم برای اسکان در خانه‌های مسافر از مجاز بودن این اماکن مطمئن شوند، افزود: بعد اسکان و نارضایتی از تور‌های غیرمجاز، برای برخورد کاری از دست ما ساخته نیست چراکه این مکان‌ها شناسنامه‌ای نداشته و قابل پیگیری نیستند.

انتهای پیام/ی

با خانه‌های مسافر بدون مجوز برخورد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار