در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

خروج دستور انتخاب دو کارشناس متخصص در سازمان مهندسی پایتخت

اعضای شورای شهر تهران با ۱۳ رأی موافق لایحه انتخاب دو نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران را ازدستور جلسه شورای شهر خارج کردند.

مسکوت ماندن موضوع انتخاب دو نفر کارشناس جهت عضویت در سازمان مهندسی و عمران شهر تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی لایحه  شهردار تهران درباره  معرفی کارشناسان و اعضای پیشنهادی شورای سازمان‌ها و مجمع شرکت نوسازی عباس‌آباد و موضوع انتخاب دو نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در اجرای بند دال ذیل ماده ۹ اساسنامه سازمان مذکور و قرائت گزارش کمیسیون اصلی عمران و حمل و نقل در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت.

ابراهیم امینی نائب رئیس شورای شهر تهران در بررسی این دستور گفت: جلسه‌های متعددی با مدیریت شهری برگزار شد و آن‌ها هم متعاقب شدند کسانی باید در کمیسیون مشورتی و هیأت‌ها حضور داشته باشند که از بیرون مدیریت شهری بتوانند نظر دهند.

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: از شهرداری می‌خواهم معاونان را در جایی که مقررات و قوانین اجازه داده است از مجامع مختلف و مشورتی انتخاب کنم و مدیران درون ساختاری شهرداری بتواند صحبت کافی برای انسجام و هدایت حوزه فعالیت خود داشته باشند زیرا بارها مشاهده شده است وقتی تماسی می‌گیریم و کاری داریم تمام مدیران مربوطه در جلسات مختلف حضور دارند و وقت پاسخگویی ندارند.

پس از اظهار نظر نائب رئیس شورای شهر تهران پیشنهاد مسکوت ماندن و از دستور خارج شدن این  لایحه (معرفی کارشناسان و اعضای پیشنهادی شورای سازمان‌ها و مجمع شرکت نوسازی عباس‌آباد و انتخاب دو نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران) در صحن شورای شهر تهران به رأی گذاشته شد که اعضای شورای شهر تهران با 13 رأی موافق رأی به مسکوت ماندن و از دستور خارج شدن لایحه دادند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار