در جلسه شورای شهر تهران؛

تصویب کلیات لایحه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران

اعضای شورای شهر تهران با بیشترین آرا لایحه اصلاحیه مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران را تصویب کردند.

پاینده///تصویب کلیات لایحه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران و قرائت گزارش مشترک کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی- سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و شهرداری و معماری در دستور کار یکصد و شصت و ششمین جلسه این شورا قرار گرفت.

محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر تهران اظهار کرد: برای بررسی این موضوع دو نشست جمعی کمیسیون و سه جلسه کمیته‌ای برگزار شد و تلاش بر این بود تا شرایط تبلیغات برای صاحبان کالا و خدمات فراهم شود.


بیشتر بخوانید: ‌آخرین جزئیات برنامه‌های ترافیکی مدیریت شهری از زبان پورسیدآقایی 


عضو شورای شهر تهران افزود: ما به رونق تولید و کمک به تولیدی‌ها برای استفاده از تبلیغات محیطی به شکل محیطی و میدانی در سطح شهر تهران تأکید داریم و در این باره نظرات شهرداری و کارشناسان را نیز اخذ کردیم، زیرا اعتقاد داریم تبلیغات در حوزه درآمدی به نوعی درآمد پایدار به شمار می‌آید و ما نیز از شما می‌خواهیم که برای کمک به این لایحه رأی دهید.

پس از اظهارنظر رئیس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر تهران این لایحه بدون هیچ گونه مخالفی در صحن شورای شهر تهران به رأی گذاشته شد و اعضای شورای شهر تهران با بیشترین آرا (۲۰ رأی موافق از ۲۰ عضو حاضر)‌کلیات لایحه اصلاحیه مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران را تصویب کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار