رانندگان حمل و نقل روستایی کارت هوشمند دریافت می‌کنند

با هدف ساماندهی حمل و نقل عمومی مسافر روستایی، از ابتدای امسال تاکنون ۷۱ راننده حمل و نقل روستایی مازندران موفق به دریافت کارت هوشمند شدند.

علی نصیری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با هدف ساماندهی حمل و نقل عمومی روستایی مسافر در استان، همه شرکت‌ها مسافربری بین شهری فعال با ارایه پروانه فعالیت معتبر می‌توانند علاوه بر امکان تاسیس شعبه در روستا‌ها، با ارایه حداقل ۱۲ متر مربع دفتر کار به نام شرکت دفتر نمایندگی در روستا دایر کنند.

او افزود: معرفی نامه جهت ثبت نام افراد واجدشرایط برای اخذ دفتر حمل و نقل روستایی از طریق دهیاری‌ها و تایید بخشداری‌ها انجام و تردد ناوگان حمل و نقل مسافر صرفا در مسیر‌های روستا به شهر و روستا به روستا انجام می‌گیرد.

نصیری با بیان اینکه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی روستایی باید کارت هوشمند دریافت کنند، افزود: رانندگان می‌بایست با همراه داشتن گواهینامه، کارت سلامت، برگ تایید عدم سوء پیشینه، معرفی نامه از شرکت حمل و نقل و یا دهیاری به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مراجعه و نسبت به تقاضای اخذ مجوز رانندگی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر روستایی اقدام کنند.

تاکنون ۳ دفتر روستایی تاسیس و مجوز فعالیت دریافت کردند.
انتهای پیام/س

ساماندهی حمل و نقل عمومی روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.