دادستان قزوین:

استمرار نظارت‌ها موجب ثبات در بازار می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: باید برنامه ریزی برای کنترل بازار به ویژه در موضوع کالا‌های اساسی و نظارت‌ها بر روند عرضه و قیمت گذاری‌ها به صورت مستمر انجام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در نشست کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات و جرائم مربوط گفت: گزارشات از وضعیت بازار از سوی نهاد‌های متولی دریافت و رصد می‌شود و ضرورت دارد برنامه ریزی برای کنترل بازار بخصوص در بحث کالا‌های اساسی و نظارت‌ها بر روند عرضه، قیمت گذاری‌ها و سایر موارد به صورت مستمر انجام شود.

قاسمی افزود: با تلاش جمعی، تشدید نظارت ها، برخورد با متخلفان و سودجویان و جلوگیری از اقدامات جزیره‌ای دستگاه‌های متولی، وضعیت بازار به ثبات نسبی رسیده است که البته این بدین معنا نیست قیمت‌ها در شرایط متعارف قرار دارد، اما از فشار‌ها و التهابات مقطعی که وجود داشت، خارج شده ایم.

او اضافه کرد: ذخیره سازی کالا‌های اساسی ازجمله مرغ، گندم و مواد پروتئینی باید به درستی از سوی دستگاه‌های متولی انجام و در هنگام ضرورت به بازار عرضه شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در ایام بازگشایی مدارس و برپایی نمایشگاه پاییزه قرار داریم که لازم است درباره عرضه لوازم تحریر و کالا‌های دیگر نظارت‌های دقیق انجام شود.

این مقام قضایی استان گفت: در سال جاری برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و باید کاملا هوشیار باشیم و قطعا همانند گذشته دشمن برنامه‌های متعددی را برای خدشه‌دار کردن انتخابات‌های ما طراحی کرده است که امکان دارد از شرایط انتخابات برای ملتهب کردن بخش‌های مختلف از جمله بازار نیز استفاده کند.

قاسمی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان افزود: تولیدکنندگان در حوزه بیمه و مالیات مشکلاتی را دارند که این موارد باید در سریع‌ترین زمان مورد بررسی قرار گیرد و حل و فصل شود، زیرا هرچقدر مشکلات ادامه داشته باشد فشار‌های بیشتری در نهایت به مصرف کننده وارد می‌شود.

دادستان مرکز استان قزوین یادآور شد: دستگاه قضایی همانند گذشته و با قاطعیت در صحنه حضور دارد و از اقدامات قانونی دستگاه‌های اجرایی پشتیبانی می‌کند و برای دستیابی به اهداف عالی نظام از تمامی ظرفیت‌ها قانونی خود به خوبی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ک

برنامه ریزی برای کنترل بازار به صورت مستمر انجام شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.