انتقادپلیس از استفاده خانواده‌ها از خودرو‌های پلاک قرمز ادارات

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد از استفاده خانواده‌های کارکنان از خودرو‌های سازمانی انتقاد کرد.

انتقادپلیس از استفاده خانواده‌ها از خودرو‌های پلاک قرمز ادارات

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،سرهنگ علی‌کرم بازیان،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد،صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد گفت: خودروی ادارات در اختیار خانواده کارکنان است و اگر بخشنامه‌ای در این زمینه وجود دارد ما از آن بی‌اطلاعیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد بیان کرد: از همه مدیران و کارکنان استدعا  می‌کنیم از خودرو‌های سازمانی برای خانواده‌ها استفاده نکنند.

او در ادامه از وضعیت لایه‌روبی معابر انتقاد کرد و گفت: سال گذشته بخشی از توان ما برای لایه‌روبی جداول بعد از سیل هدر رفت.

این مسئول بیان کرد: در خصوص مامورانی که اقدام به قرائت کنترل برق و آب می‌کنند شکایتی به پلیس شده که این افراد شب‌ها برای قرائت کنتور به خانه‌های مردم مراجعه می‌کنند و وقتی از ان‌ها کارت شناسایی می‌خواهند کارت شناسایی ندارند.

او بیان کرد: موضوع دیگری که لازم است تذکر داده شود اینکه وقتی وزیری به استان می‌آید ۱۰ تا ۱۵ خودرو از مسئولان و مدیران استان به دنبال وزیر هستند که تامین امنیت برای پلیس مشکل می‌شود.

بازیان به نمایشگاه‌ها هم گریزی زد و افزود: هیچ گونه هماهنگی برای نمایشگاه‌ها و همایش‌ها با پلیس نمی‌شود و دقیقه ۹۰ از ما می‌خواهند امنیت را تامین کنیم.

او در پایان بر لزوم اجرایی شدن مصوبات شورای اداری تاکید کرد و گفت: اداراتی که به دوربین مداربسته مجهز نیستند آن را نصب کنند.

فرماندار بویراحمد در پاسخ به سوال فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر دستورالعمل استفاده استفاده از خودرو‌های سازمانی گفت: دستورالعملی برای استفاده خانواده‌ها از خودرو‌های سازمانی وجود ندارد و خودرو‌ها نباید در خدمت خانواده‌ها باشد.

انتهای پیام/پ

استفاده خانواده‌ها از خودرو‌های پلاک قرمز ادارات

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.