تودیع و معارفه فرماندار آباده

مراسم تودیع و معارفه فرماندار آباده با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در مراسم تودیع و معارفه فرماندار آباده گفت: لزوم مشارکت مردم در تمام فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی امروزه در همه جوامع پذیرفته شده و روز به روز نیز بر اهمیت آن افزوده می‌شود، که از این رو باید مشارکت مردم را بر مدار وحدت در مسایل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جلب کرد.

او، با تاکید بر حمایت از جوانان و مشورت با آن‌ها بیان کرد: لازم است فرمانداران از جوانان و همه جبهه‌های سیاسی در پیشبرد اهداف نظام و رفع مشکلات مردم کمک بگیرند و مدیران نیز برای رفع مشکلات مردم جهادی عمل کنند.

احمدی زاده با اشاره به آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: در استان فارس یک هزار سازمان مردم نهاد در حال فعالیت است که باید این بستر در شهرستان آباده فراهم شود.

در مراسم تودیع و معارفه فرماندار آباده، از خدمات محمد اسدالهی فرماندار سابق آباده تقدیر و زین العابدین نیکمرام با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان آباده منصوب شد.

در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به زین العابدین نیک مرام آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به سمت فرماندار شهرستان آباده منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" موفق باشید.

نیک مرام پیش از این از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۳ تا بهمن‌ماه ۱۳۹۴ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز بود. سرپرستی حراست سازمان منطقه آزاد کیش از دیگر مسئولیت‌های نیک مرام بوده است.

پیش از این محمد اسداللهی فرماندار آباده بود که از ۳۰ اردیبهشت‌ماه پارسال این مسئولیت را بر عهده داشت.

آباده در ۲۷۶ کیلومتری شمال شهر شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

معرفی فرماندار آباده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.