بزرگداشت هفته‌ی دفاع مقدس در نهبندان

برنامه های شهرستان نهبندان به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام شد.

بزرگداشت هفته‌ی دفاع مقدس در نهبندانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،بیکی فرماندار نهبندان در جلسه‌ی بزرگداشت هفته‌ی دفاع مقدس  با یاد و خاطره‌ی شهدای هشت سال دفاع مقدس استقلال، پایداری و استقامت امروزه را ره آورد و نتیجه اقدامات و رشادت‌هایی دانستند که در ایام هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته است .

او افزود:  دفاع مقدس ، امروزه به یک فرصت برای ملت ایران تبدیل شده است فرصتی که مقام معظم رهبری می‌فرماید: جنگ تحمیلی یک گنج تمام نشدنی است.

 فرماندار نهبندان شعار محوری امسال در هفته دفاع مقدس را «ما پیروزیم » معرفی کرد و گفت: وضعیت اقتصادی ما در آن روز‌ها بسیار سخت بوده است، روز‌هایی که مردم با استفاده از رهنمود‌های امام (ره) و آنچه را که در آموزه‌های دینی و اسلامی خود داشتند فضایی را ایجاد کردند که امروزه ما به آن روز‌ها شاید غبطه بخوریم.

فرماندار ادامه داد: لزوم بزرگداشت این ایام یک هدف و تکلیفی است که همه ما باید انجام دهیم و باید این ایام را ویژه قرار داد.

بیکی گفت: باید در همه‌ی زمینه‌ها به ویژه در زمینه فرهنگی با استفاده ازمشارکت مردم و گروه‌های مردمی تلاش کنیم تا بتوانیم این ایام را دقیق‌تر و با نگاه نافذتر به مردم نشان دهیم.

او اظهار کرد: هفته دفاع مقدش همزمان با فصل بازگشایی مدارس می‌باشد و مراسمات و مناسبت‌هایی که برگزار می‌شود معمولا در این چارچوب می‌باشد، باید سعی شود استفاده خوبی از مدارس برای آموزش و دیده شدن این ایام شود.

انتهای پیام / ط آ

جنگ تحمیلی یک گنج تمام نشدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.