انهدام باند قمار در قهوه خانه‌های جنوب پایتخت/ تراکنش ۴ میلیارد ریالی شرطبندان در بازی‌های نامشروع + عکس

پلیس امنیت عمومی پایتخت در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری ۱۱ نفر از قماربازان جنوب پایتخت شد.

انهدام باند قمار در جنوب پایتخت/ تراکنش 4 میلیارد ریالی شرطبندان در قهوه خانه‌هابه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه طرح دستگیری اراذل و اوباش محلات تهران توسط پلیس امنیت عمومی فاتب، پرونده‌ای مبنی بر دستگیری ۱۱ قمارباز وجود داشت که طی بررسی موضوع و انجام عملیات مربوطه، باند شرطبندی و قمار در جنوب پایتخت پس از شناسایی اعضای آن منهدم شد.

اعضای این باند با پاتوق کردن قهوه خانه‌های جنوب تهران و بساط کردن در این مراکز اقدام به بازی تخته نرد می‌کردند و در جریان این بازی ۴۰۰ میلیارد ریال وجه نقد در میان بود و گردش مالی حاصل از تراکنشات بازی، ۴ میلیارد ریال بود.


بیشر بخوانید: قتل پدر به خاطر بدهی قمار ۴۰۰ میلیونی


هر ۱۱ قمارباز دستگیر شده از سابقه داران دارای شرارت، زورگیری، شرب خمر، مزاحمت نوامیس در محلات جنوب پایتخت بودند که پس از اعلام نارضایتی اهالی محلات جنوبی تهران و گزارش موضوع به پلیس، افراد شناسایی و اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

انتهای پیام/

انهدام باند قمار و شرطبندی در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
فوقش بعد یه چند ماه و چند سال ازاد میشن تو منطقه نیروگاه قم از اینا کم نیست می برن زندان مقداری پروده تر میشن بعدش با توانی چند صد برابر و تازه نفس وارد کارزار قبلی میشن بحمدالله و المنة
آخرین اخبار