بسته اخبار حوادث امروز ۲۶ شهریورماه ۹۸؛

دستگیری سارقان ادوات کشاورزی در قائم شهر/کشف ۱۴ فقره سرقت در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آمل

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۶ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۶ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان ادوات کشاورزی با ۷ فقره سرقت در قائم شهر

سرهنگ محمد، ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: با توجه به فصل آبیاری باغ ها و مزارع توسط پمپ‌های آب و افزایش سرقت در روستا‌های حوزه استحفاظی این فرماندهی، کارگروه کشف جرم تشکیل و بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این راستا مامورین تجسس کلانتری ۱۱ شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم، متهمان به سرقت را شناسایی کردند.

سرهنگ مرادی گفت: با شناسایی متهمان به سرقت و با هماهنگی قصائی این افراد در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت اقرار کردند.


کشف ۱۴ فقره سرقت در طرح ارتقای امنیت اجتماعی آمل

سرهنگ حسین اسدی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در راستای کاهش وقوع سرقت، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان آمل، به مرحله اجراء در آمد.

او افزود: با هماهنگی قضائی و طی عملیاتی هماهنگ با مشارکت پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ متهم به سرقت شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ اسدی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۴ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف شد.

او از دستگیری معتادان متجاهر و یک عامل توزیع مواد مخدر در این عملیات خبرداد و افزود: ضمن کشف مقادیری مواد مخدر از این افراد، معتادان متجاهر برای درمان به مراکز درمانی ماده ۱۶ معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان آمل، افزود همچنین تعداد ۵ فقره از جرائم سایبری توسط پلیس فتا کشف شد و مجرمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

اسدی گفت: تعداد ۱۶ واحد صنفی سنتی سرا نیز در اجرای طرح بازدید شدند که ۳ واحد به دلیل تخلفات صنفی اخطار پلمب دریافت کردند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار