رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان خبر داد؛

بازرسی بیش از هفت هزار واحد صنفی و صدور پرونده تخلف برای ۷۰۷ واحد متخلف

مریم عرب گفت: ۷۰۷ واحد صنفی با تشکیل پرونده، به دلیل ارایه نشدن صورت حساب، گران فروشی و درج نشدن قیمت کالا، جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مریم عرب رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان گفت: امسال هفت هزار و ۴۱۴ مورد بازرسی از اصناف استان سمنان انجام شد که ۷۰۷ واحد صنفی با تشکیل پرونده، به دلیل ارایه نشدن صورت حساب، گران فروشی و درج نشدن قیمت کالا، جریمه شدند.

او افزود: ۸۲۷ مورد شکایت از اصناف در استان سمنان گزارش شد که ۴۵۷ مورد به جلب رضایت مشتری منجر شد.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان ادامه داد: اکنون ۸۷ مورد از شکایت‌های مردمی نسبت به اصناف در حال رسیدگی است و رویه تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی همچنان ادامه دارد.

عرب اضافه کرد: شهروندان برای اطلاع رسانی در ارتباط با تخلف اصناف با شماره ۳۳۴۳۹۱۹۹ تماس بگیرند و تمامی تخلف‌ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.

او تصریح کرد: در آستانه بازگشایی مدارس نظارت بر واحد‌های صنفی کیف، کفش، نوشت‌افزار از ۱۵ شهریور در استان سمنان تشدید شده است و این رویه به مدت ۳۰ روز ادامه می‌یابد.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان با اشاره به تدارک اصناف برای سهولت دسترسی شهروندان به اقلام مورد نیاز دانش آموزان برای آغاز سال تحصیلی، گفت: در روز‌های آینده تعداد قابل توجهی دفتر ۴۰، ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ برگی در استان سمنان توزیع می‌شود.

انتهای پیام / م

۸۷ مورد از شکایت‌های مردمی نسبت به اصناف در حال رسیدگی است

 

برچسب ها: تعزیرات حکومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.