مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان :

بانک اطلاعاتی زنان توانمند در حال تدوین است

مهسا شاه حسینی گفت: با هدف شناسایی زنان توانمند به منظور افزایش سهم این قشر در سِمت‌های مدیریتی، با دستور استاندار، در حال تدوین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهسا شاه حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان گفت: تدوین بانک اطلاعاتی بانوان استان سمنان در گام اول، یعنی شناسایی شاخص‌های اختصاصی بانوان توانمند در عرصه‌های مختلف استان، قرار دارد.

او افزود: با تحقق گام اول طرح تدوین بانک اطلاعاتی بانوان استان سمنان، گام‌های دوم و سوم یعنی پیاده سازی، اجرا، ممیزی و اصلاح انجام می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان به برگزاری ۶ نشست برای عملیاتی شدن گام اول اشاره و تصریح کرد: در نشست‌ها به طور جداگانه به شاخص‌های اختصاصی با نظر مدیرکل دستگاه‌های متولی پرداخته و سپس شاخصه‌ها به منظور پیاده سازی، پایش می‌شود.

مهسا شاه حسینی ادامه داد: تدوین بانک اطلاعاتی بانوان استان سمنان سبب اشراف کامل مسوولان ارشد برای انتصاب زنان در پست‌های مدیریتی می‌شود.

او با تاکید بر ارتقاء خودباوری در بانوان سمنان، اضافه کرد: توانمندسازی و تقویت خودباوری بانوان در کنار بسترسازی و اصلاح نگرش جامعه، ضرورتی برای بروز ظرفیت‌های این قشر در عرصه‌های مدیریتی است.

شاه حسینی  به افزایش تمایل زنان برای حضور در عرصه‌های مدیریتی در سال‌های اخیر اشاره کرد و ابرازداشت: این خواسته نشان از عزم مصمم بانوان با هدف فاصله گیری از ریشه‌های تاریخی تصورات صرف از مادر و خانه‌دار بودن آنان دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه زنان در عرصه‌های مختلف نه تنها آنان را از رسالت اصلی فرزندپروری دور نمی‌کند، بلکه ارتقاء اطلاعات این قشر سبب افزایش تلاش برای سالم سازی خانواده می‌شود.

انتهای پیام / م

توانمندسازی و تقویت خودباوری بانوان در کنار بسترسازی و اصلاح نگرش جامعه است

 

 

برچسب ها: خانواده ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.