بازداشت چند متهم دیگر در پرونده شهرداری صدرا

با بازداشت ۳ پیمانکار، یکی از اعضای سابق دفتر یکی از نمایندگان شیراز در مجلس و یکی دیگر از کارکنان شهرداری صدرا، پرونده فساد مالی این شهرداری وارد مرحله جدیدی شد.

بازداشت چند متهم دیگر در پرونده شهرداری صدرابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پس از بازداشت «عباس ملک‌زاده» شهردار صدرا به همراه چند تن از مقامات بلندپایه شهرداری و شورای این شهر در ۱۴ مردادماه امسال، تعدادی از پیمانکاران مرتبط با شهرداری و یکی از اعضای سابق دفتر یکی از نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی که از حامیان پروپاقرص شهردار صدرا بود نیز توسط نیرو‌های امنیتی دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید: ۴ نفر از مسئولان شهرداری و شورای شهر صدرا بازداشت شدند 


اطلاعات تکمیلی خبر مذکور می‌افزاید یکی از پیمانکاران بازداشت‌شده، دارای روابط خانوادگی و نزدیکی با یکی از فرمانداران سابق شیراز است.

همچنین نام یکی از کارکنان شهرداری صدرا که با اصحاب رسانه دارای روابط نزدیکی بوده است نیز در میان دستگیرشدگان دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید: آخرین جزییات از پرونده شهردار و رئیس شورای شهر صدرا /سخنان شهردار صدرا شایعه یا واقعیت؟


چهاردهم مردادماه امسال عباس ملک‌زاده شهردار صدرا به همراه چند تن از مقامات ارشد شهرداری و رئیس شورای این شهر به اتهام مفاسد مالی توسط نیرو‌های امنیتی دستگیرشده و همچنان در بازداشت به سر می‌برند.

منبع: فارس
انتهای پیام/م

بازداشت چند متهم دیگر در پرونده شهرداری صدرا

برچسب ها: شهرداری ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.