انجام ۵۰ درصد بازسازی‌های شهرستان سیل‌زده در پلدختر

سرپرست فرمانداری پلدختر گفت:۵۰درصد بازسازی‌های پلدختر انجام و بقیه نیز در ماه‌های آینده انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی سیف ظهر امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: اگر قرار باشد خودمان را مُهر سیل‌زده بزنیم تا ۱۰ سال دیگر هم همین وضعیت است اگر این فکر در ذهن ما باشد درست نیست به هر حال بحران در یک روز آن هم در ۱۲ فروردین ماه اتفاق افتاده و تمام شد و بعداز بحران هم تمام شده و ما در زمان بازسازی وبازتوانی بوده ودر حال بازگشت به شرایط عادی هستیم.

او با اشاره به اینکه قسمت عمده‌ای از پروژه‌های سطح شهر یا یه پایان رسیده ویا با پیشرفت حدود ۵۰ درصدی است افزود: سیستم‌های اداری خیلی زودتر باید به حالت عادی برگردند که از خیلی از ادارات این گله‌مندی وجود دارد کارهایشان کج دار ومریض وبا سرعت کم به پیش می‌رود که انتظار دارم مسئولان از شرایط بحران خارج شوند و به شرایط عادی برگردند.

سرپرست فرمانداری پلدختر عنوان کرد:۵۰ درصد بازسازی‌ها انجام و بقیه هم شروع شده است‌که در ماه‌های آینده انجام می‌شود تا زودتر به شرایط عادی برگردیم باید کار‌ها وپروژه‌های عادی را انجام دهیم وبه فکر توسعه شهر با رویکرد جدید باشیم.

او بیان کرد: اینکه هر کاری از ما تحت الشعاع سیلاب قرار می‌گیرد هر چند ممکن است سبب پیشرفت پروژه‌های عمرانی شود، ولی همه چیز پروژه‌های عمرانی نیست و ارزش کار فرهنگی کمتر از کار عمرانی نیست که مسئولان باید با روحیه وتلاش کمک کنید تا زودتر به شرایط عادی برگردیم.

سیف گفت: یکی از الگو‌هایی که در دنیا به اسم یک الگوی مردم محور مطرح است بسیج مردمی است که خیلی ارتباطی هم با دولت‌ها ندارد، اما کار‌های بزرگی مثل دفاع مقدس انجام داده است.

او با بیان اینکه ساختار نظام به این نتیجه رسیده برای اینکه به روزمرگی نرسیم و برای بزرگداشت دفاع مقدس یک هفته را برای این کار تعیین کند، ولی بزرگداشت دفاع مقدس باید در طول سال انجام بگیرد تصریح کرد:مردم در برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضور پیدا کنند واین فرهنگ باید منتقل شود.

سرپرست فرماندار پلدختر با بیان اینکه در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید ابتکارو نوآوری صورت بگیرد تا در سطح استان به عنوان یک برنامه خوب مطرح شود خاطر نشان کرد: مسئولان متولی برای جذب جوانان و خانواده‌ها در برنامه‌های هفته دفاع مقدس برنامه‌های ورزشی در نظر بگیرید تا حضور داشته باشند.

او اظهار داشت: از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان علی‌رغم همه محدودیت‌ها ومشکلات مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای یادمان شهدای گمنام مصوب کردیم که به گفته مسئولان میراث فرهنگی اگر تخصیص صدرصدی بگیرد تکمیل خواهد شد که امیدوارم تخصیص خوبی بگیرد و امسال به سبب خسارت سیلاب پلدختر در صدر اخبار قرار دارد که می‌توان از این توانمندی استفاده کرد.

انتهای پیام/د

۵۰ درصد بازسازی‌های شهرستان سیل‌زده پلدختر انجام گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.