توضیحات استاندار تهران درباره خدمات رسانی شهرداری پایتخت در کربلا و نجف

محسنی بندپی درباره خدمات رسانی نیروهای شهرداری تهران در ایام اربعین در کربلا و نجف توضیحاتی داد.

توضیحات استاندار تهران درباره خدمات رسانی شهرداری پایتخت در کربلا و نجفبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در سومین جلسه ستاد اربعین استان تهران اظهار کرد: با توجه به ظرفیت استان تهران شهر نجف را به عنوان منطقه معین در نظر گرفتیم.

او افزود: بار اصلی مسئولیت مدیران استانی در مرحله نخست مربوط به شهر نجف است و اگر توان یا ظرفیت بیشتری داشته باشند می‌توانند در مناطق دیگر نیز حضور یابند.

استاندار تهران گفت: استاندار نجف که برای اولین بار به تهران آمده بود گفت که دیگر شهردار تهران را در نجف نمی‌پذیریم، چراکه شهرداری تهران در نجف هیچ خدماتی ارائه نکرده بود.


بیشتر بخوانید: بانک‌ها برای مخالفت با پروژه‌ها بی دلیل سنگ اندازی نکنند


محسنی بندپی ادامه داد: اما باید گفت که شهرداری تهران سال گذشته در کربلا خدمات بسیار خوبی ارائه کرد و اگر نیرو‌های شهرداری نبودند، کربلا در وضعیت بسیار بدی قرار می‌گرفت.

محسنی بند پی در ادامه افزود: چهارفاکتور امکانات، کالا، نوع کالا و انتقال کالا را تا جایی که می‌توانید هر چه زودتر فراهم کنید.

وی در خصوص اسکان خادمین و زوار نیز افزود:اسکان زوار در نجف که مشخص است، اما برای افرادی که به عنوان خدام یا تیم مستندسازی هستند در پارکینگ طبقاتی یا ساختمان ۴ طبقه استانداری اسکان داده شوند.

استاندار تهران گفت: ۲۰ اتوبوس را با شماره پلاک مشخص برای جا به جایی زوار اعلام کنید همچنین امکانات ریلی برای حمل و نقل و ظرفیت آن نیز مشخص شود.

وی افزود: عمده‌ترین فعالیت‌های مدیران استانی باید در نجف باشد و یک نماینده تام الاختیار در کربلا قرار دهند.

انتهای پیام/

جزئیات خدمات رسانی نیروهای شهرداری تهران برای اربعین در کربلا و نجف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
بابا شهرداری تهران رو هیچ جا نفرستین که باعث سرشکستگی ملتمون میشه میرن کربلا اسم یزید رو مینویسن رو کوچه ها و خیابونها و موکبهاشون
آخرین اخبار