شماره گذر برای ثبت نام در سامانه سماح الزامی است

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان گفت: افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند باید قبل از اینکه در سامانه سماح ثبت نام کنند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به اخذ گذرنامه اقدام کنند.

شماره گذر برای ثبت نام در سامانه سماح الزامی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حمید مستعلی زاده سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان گفت: افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند باید در سامانه سماح ثبت نام و سپس به دفاتر زیارتی سطح استان مراجعه کنند.

او افزود: افرادی که به این سامانه مراجعه می‌کنند باید از قبل نسبت به اخذ گذرنامه اقدام کرده و شماره گذر خود را حتما در زمان ثبت نام وارد کنند.

او تصریح کرد: زائران باید جهت اخذ ویزا به نمایندگی کنسولی عراق مستقر در شهر کرمان مراجعه کنند تا ظرف ۷۲ ساعت ویزا صادر و گذرنامه‌ها را مجددا به دفاتر زیارتی تحویل دهند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان با اشاره به اینکه امسال هزینه ویزا برای حضور در همایش پیاده روی اربعین برداشته شده اظهار داشت: پیش بینی می‌شود برای این سفر معنوی استقبال بیشتری باشد و افراد بیشتری از استان کرمان در این سفر حضور پیدا کنند و پلیس تمام سعی و کوشش خود را می‌کند تا افراد در گرفتن گذرنامه برای این سفر با مشکلی برخورد نکنند.

او گفت: طبق آخرین آمار اخذ شده از سازمان حج و زیارت استان کرمان متقاضیان حضور در پیاده روی اربعین از مرز ۱۰ هزار نفر گذشتند.

مستعلی زاده با بیان اینکه در زمان خروج از مرز، داشتن گذرنامه‌ای که حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد ضرورت دارد افزود: برای زائرینی که گذرنامه ندارند یا گذرنامه آن‌ها فاقد اعتبار کافی است درخواست گذرنامه جدید پذیرفته می‌شود.
انتهای پیام/ح

ثبت نام در سامانه با گذرنامه

برچسب ها: اربعین ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینا کرمی
۱۱:۳۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
سلام من میخواهم برای اربیعن پیاده روی شرکت کنم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی رحمانی
۲۳:۳۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
چطوری ثبت نام کنیم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضااکبرمجنی
۲۲:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
ثبت نام در پیاده روی اربعین