سید کاظم حسینی سکان دار آموزش و پرورش مهریز شد

سید کاظم حسنی المدواری به عنوان رئیس آموزش و پرورش مهریز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، طی مراسمی از زحمات پنج ساله سید علی کارآموز تقدیر و سید کاظم حسنی المدواری به عنوان رئیس آموزش و پرورش مهریز معرفی شد. 

علیرضا جلالی معاون توسعه منابع و پشتیبانی استان یزد در مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش مهریز گفت: آموزش و پرورش یک دستگاه مردمی است که با تلاش و کمک آن‌ها فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد نمونه بارز آن انجمن اولیاء و مربیان در همه مدارس کشور است.

او افزود: آموزش و پرورش یک دستگاه اجرایی با فرایند محوری، نیتیحه محوری و مردمی است و مدیریت آن از نوع مدیریت بر دل‌ها است و از این لحاظ با مدیرییت دیگر دستگاه متفاوت و از حساسیت ویزه‌ای برخورد است.

جلالی گفت: معلمان و دبیران آموزش و پرورش با تربیت روح انسان‌ها سرو کار دارند و باید آن را به طور صحیح با معیار‌های اخلاقی و اسلامی آموزش دهند.

او بیان کرد:  معلمانی در روستای شهرستان مهریز هستند که برای تجهز و عمران مدارس روستا از در آمد‌های خود هزینه کرده اند و این همراهی و همبستگی آن‌ها ستودنی است.

رشد و بالندگی جامعه در گرو  زحمات معلمان است

رضا زارع زاده مهریزی فرماندار مهریز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: خداند برای فرستادن پیامبران و تعلیم و تربیت بندگان خود منت می‌گذارد، زیرا این از بالاترین نعمتی است که خداوند به انسان‌ها داده است.

او با اشاره به اینکه رشد و بالندگی جامعه در گرو خدمات و زحمات معلمان است، افزود: اگر در انجام تعلیم و تربیت تلاش‌های درستی انجام شود جامعه به سوی پیشرفت قدم برمی دارد.

زارع زاده ادامه داد: مدیریت آموزش و پرورش یک مجمع وسیع و حساسی است که باید با سعه صدر، تعامل، همگرایی و تدبیر مشکلات را برطرف  و راه رسیدن به قله‌های موفقیت را فراهم کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار