آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنعت برق

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنعت برق به همراه جشنواره روشنایی، نورپردازی و چراغ‌های تزئینی در شیراز شروع به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنعت برق به همراه جشنواره روشنایی، نورپردازی و چراغ‌های تزئینی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس آغاز به کار کرد.

سید محمود موسوی افزود: این نمایشگاه با رویکرد حمایت از تولید کنندگان، صنعتگران و کمک به رونق تولیدات داخلی برگزار می‌شود و مطمئناً فرصت بسیار خوبی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها، محصولات و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران، علاقه‌مندان و متخصصان این صنعت قرار بدهند و با در نظر گرفتن و سنجیدن روند تقاضای بازار، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آینده خود را هدایت کنند.

او گفت: ۱۶۷ غرفه که ۴۷ درصد آن‌ها از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان هستند در چهاردهمین نمایشگاه صنعت برق شیراز حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس گفت: این نمایشگاه بعد از یک سال تعطیلی با ۲۵ درصد رشد برگزار می‌شود.

موسوی با بیان این که این نمایشگاه در سه سالن سرو، بهار و نرگس به مساحت ۶ هزار متر مربع برپا شده است افزود: مشارکت کنندگان با زمینه فعالیت تولید و تعمیر انواع تابلو‌های برق فشار قوی، فشار ضعیف، برق صنعتی، پایه چراغ‌های خیابانی، سیم و کابل، تجهیزات برقی، سیستم‌های خورشیدی، صاعقه گیر، تجهیزات محافظتی، تابلو‌های نوری، چراغ‌های روشنایی و تزئینی و لوستر به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه، تا روز جمعه  ۲۹ شهریور همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه کنند.
انتهای پیام/م

گشایش نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنعت برق

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.