راه اندازی مجمع عمومی مشورتی زنان در حمیدیه

سرپرست فرمانداری حمیدیه گفت: مجمع عمومی مشورتی زنان در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل بانوان استانداری خوزستان و جمعی از بانوان فعال این شهرستان برگزار شد، گفت: مجمع عمومی مشورتی زنان در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

او هدف از تشکیل این مجمع عمومی را شناسایی و معرفی ظرفیت بانوان شهرستان در تمام عرصه ها، افزایش نقش زنان در تصمیم گیری، کمک در رفع معضلات شهرستان بویژه در حوزه بانوان و ... عنوان کرد.

هاشمی در ادامه، تشکیل این مجمع مشورتی را حرکتی بسیار خوب در حوزه زنان و خانواده دانست و بیان داشت: این مجمع عمومی، مشارکت زنان در عرصه‌های مختلف را افزایش می‌دهد، البته اجرای موفق آن نیازمند اراده و خواست و تصمیم بانوان شهرستان است.

در ادامه این جلسه، فرانک موسوی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، هدف و ماموریت مجمع عمومی زنان را تقویت مشارکت و نقش زنان در تصمیم گیری‌ها عنوان کرد و افزود: تعداد اعضای مجمع عمومی زنان در شهرستان‌ها به تناسب جمعیت هر منطقه تعیین می‌شود.

او اذعان داشت: زنان شایسته و توانمند فراوانی در سطح جامعه وجود دارد، اما بعضی از آن‌ها نتوانستند اند شایستگی‌های خود را نشان دهند. با این وجود در چارچوب فعالیت دولت فرصتی ایجاد شد تا حداکثر استفاده برای نهاد سازی در حوزه زنان محقق شود و این مطالبه گری در نهایت شکل رسمی به خود گیرد.

انتهای پیام/گ

معرفی ظرفیت‌های بانوان با راه اندازی مجمع عمومی مشورتی زنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.