در اجرای طرح هجرت ۳؛

دانش آموزان دختر بسیجی رنگ بر چهره مدارس اهواز می‌ریزند

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از مشارکت دانش آموزان دختر بسیجی در رنگ آمیزی مدارس مناطق محروم این ناحیه در قالب طرح هجرت ۳ خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه طرح اردوی محرومیت زدایی هجرت ۳، با هدف زدودن محرومیت در مناطق حاشیه‌ای و آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی برگزار می‌شود، گفت: ۴ آموزشگاه دخترانه با همت بسیج دانش آموزی خواهران این ناحیه در این طرح مورد حمایت قرار گرفتند.

او با بیان اینکه نقاشی دیوارها، رنگ آمیزی مدرسه و خط کشی حیاط از جمله اقدامات این طرح است، بیان داشت: دانش آموزان نقش اساسی را در به ثمر رسیدن اهداف این طرح ایفا می‌کنند.

نیسی گمراوی یا تقدیر از حوزه یک بسیج دانش آموزی خواهران اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بحث کار جهادی و سپردن کار به جوانان و اهمیت کار در میدان و مدیریت جهادی همواره به نکات ارزشمندی در بیانات خود به خصوص در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه علت تاکید رهبر انقلاب بر نقش آفرینی جوانان اعتماد به این قشر و سخت کوشی آن‌ها است، بیان داشت: جوانان این مرز بوم همواره نشان داده اند که در مواجهه با دشمنان ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه کمک به کارآفرینی جوانان یکی از عرصه‌های مهم این است که در طرح هجرت به آن توجه شده است، تصریح کرد: کار جهادی وقتی با قوای جوانی عجین شود می‌تواند تحول آفرینی کند چنانچه شاهد بودیم در دوران دفاع مقدس جوانان ما با دست خالی در مقابل استکبار ایستادند و به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/گ

رنگ آمیزی مدارس به دست دانش آموزان بسیجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.