بهره برداری از ۳ پروژه راه روستایی در شادگان

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: ۳ پروژه راه روستایی افتتاح و عملیات اجرایی یک پروژه راه روستایی در شهرستان شادگان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان به انجام عملیات پروژه احداث راه دسترسی آسفالته ۵ روستا در بخش خنافره شهرستان شادگان اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه ها، ۳۴ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

او با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های راه روستایی در بخش خنافره تأثیر بسزایی در تردد اهالی روستا‌های این منطقه به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: از سوی دیگر با بهره گیری از این راه ها، می‌توان محصولات کشاورزی مرغوب را در کم‌ترین زمان و با سهولت بیش تری به بازار مصرف رساند.

رضایی به افتتاح پروژه راه روستایی غیاضی اشاره کرد و بیان داشت: این راه روستایی به طول ۲ کیلومتر و با عرض ۱۱ متر جهت سهولت تردد روستاییان و کشاورزان منطقه به بهره برداری رسیده و برای اتمام پروژه راه روستایی غیاضی، ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اهمیتی که راه در توسعه دیگر حوزه‌ها دارد، امیدوارم با تکمیل راه‌های روستایی شادگان شاهد توسعه هرچه بیشتر این منطقه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، پروژه احداث آنتنی‌ها و ابنیه فنی شادگان را یکی دیگر از پروژه‌های مهم در حوزه راه روستایی این شهرستان عنوان کرد و افزود: بخش اعظم آن به سرانجام رسیده است.

به گفته رضا رضایی، اعتبارات موردنیاز این پروژه‌ها از منابع استانی، ملی، یا از محل اعتبارات تفاهم نامه‌های داخلی با شرکت‌های نفتی تأمین می‌شود.

او با اشاره به اینکه برای این پروژه ۳۳ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است اذعان داشت: راه روستایی ام الحجار به طول یک کیلومتر و راه روستایی ام الغزلان نیز به طول یک کیلومتر در قالب این پروژه به بهره برداری رسیده است.

رضایی به آغاز عملیات اجرایی محور سگاره به ام الغزلان در قالب پروژه احداث آنتنی‌ها و ابنیه فنی شادگان اشاره کرد و اظهار داشت: برخورداری خوزستان از راه‌های روستایی ۶۴ درصد بوده که با متوسط برخورداری کشوری برابری می‌کند، اما باید تلاش خود را در این حوزه بیشتر کرده تا ضریب برخورداری استان در این حوزه افزایش یابد.

انتهای پیام/گ

بهره مندی روستاییان از راه آسفالته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.