معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش خبر داد؛

آمادگی یگان هوایی ارتش برای خدمات رسانی به زائران اربعین

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی یگان هوایی ارتش برای خدمات رسانی به زائران اربعین خبر داد.

آمادگی یگان هوایی ارتش برای خدمات رسانی به زائران اربعینبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان در بازدید از مرز مهران اظهار داشت: پایگاه شکاری ترابری شهید لشکری و شهید دوران آمادگی لازم دارند به صورت ۲۴ ساعته با در اختیار داشتن هواپیما‌های سبک تا فوق سنگین عملیات ترابری و انتقال تجهیزات مورد نیاز را به مرز‌های تعیین شده انجام دهند و در کنار سایر نیرو‌های مسلح در صورت نیاز کار پوشش هوایی منطقه انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: این نیرو هم پای سایر ارگان‌ها در بحث استقرار بیمارستان صحرایی، خدمات بهداشتی، اسکان وتغذیه و همچنین خدمات هوایی با استقرار یک فروند بالگرد اوژانس در نزدیکترین فرودگاه به مرز مهران مستقر خواهد شد.

سرتیپ خلبان هادیان یادآور شد: ارتش بنا به برنامه ابلاغی ۱۵ روز قبل از اربعین در مرز مهران مستقر شده و تا چهار روز بعد از مراسم در کنار حفاظت و صیانت از تمام اراضی که بر عهده دارد امکانات گسیل شده در مرز مستقر خواهد بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار